آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
در حاشیه نشست کمیسیون معنویت افزایی عنوان شد:
کمیسیون "معنویت افزایی" سپاه کازرون با حضور کلیه اعضاء در محل ستاد ناحیه مقاومت برگزار گردید.
به گزارش تنویر، کمیسیون "معنویت افزایی" سپاه کازرون با حضور کلیه اعضاء در محل ستاد ناحیه مقاومت برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه فرمانده سپاه کازرون پیرامون اهمیت اخلاق اسلامی در نهاد سپاه و بسیج  نکاتی را متذکر شد و گفت: ما معتقدیم که پیشوایمان و ولی اعظم عالم پس از رسول الله(ص) حضرت امیرالمومنین(ع) است پس الگوی ما نیز همین بزرگوارانند و همانطور که حضرت امام خمینی(قدس سره شریف) فرمودند: "اول بسیجی عالم امیرالمومنین علی علیه السلام است" بسیجی هم باید سعی کند در مسیر پیشوایش قدم بردارد و در افزایش معنویت و رسیدن به کمال چیزی کم نگذارد.

در ادامه، دستور جلسه توسط دبیر کمیسیون قرائت شد و اعضاء به بحث و بررسی پیرامون موضوعات مطرح شده پرداختند که مقرر گردید با توجه به راه اندازی دارالقرآن بسیج، کلیه سربازان و پاسداران به صورت مجزا در کلاس های قرآن شرکت نمایند.

در حاشیه این نشست، مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت کازرون در مصاحبه با خبرنگار تنویر، با اشاره به نزدیک شدن 13 رجب المرجب گفت: پایگاه های مقاومت بسیج تامین امنیت 20 مسجد محل برگزاری اعتکاف را عهده دار خواهند بود و بنا داریم افطار و سحر عزیزان معتکف را از رستوران و بیرون بر تازه تاسیس ”فجر" متعلق به سپاه کازرون با قیمت و کیفیت مناسب تهیه نماییم که انشاء الله رضایت روزه داران عزیز جلب شود.
 
سروان پاسدار هادی عارف افزود: با هماهنگی های بعمل آمده در کمیسیون "معنویت افزایی" مصوب گردید که سربازان و پاسداران متقاضی شرکت در مراسم پر فیض اعتکاف به سه روز مرخصی تشویق شوند.

وی با اشاره به برنامه اعتکاف دانشجویی بیان داشت: با توجه به استقبال گسترده سال های قبل، در نظر داریم اعتکاف دانشجویی را بصورت مجزا در مسجد صاحب الزمان(عج) ویژه برادران و مسجد سیدالشهدا(ع) ویژه خواهران برگزار نماییم.

عارف در پایان با ابراز خرسندی از گسترش چشمگیر مراسم معنوی اعتکاف در سال های اخیر و هجوم اقشار مختلف به ویژه جوانان مشتاق خاطر نشان کرد: ای کاش می توانستیم از موقعیت های طلایی که در ماه های رجب، شعبان و رمضان پیش می آید کمال استفاده را بکنیم و این حالات تزکیه نفس را در طول عمر خود ادامه دهیم و ما به قدر توان سعی در فراهم آوردن شرایط برای استفاده مشتاقان ورود به حرم امن الهی داریم که انشاء الله در این راه موفق باشیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: