آخرین اخبار
کد خبر: ۵۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴
با حضور مسئول خدمات کارکنان سپاه فجر و فرمانده سپاه کازرون صورت گرفت؛
بازدید از مجموعه فرهنگی خدماتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با حضور مسئول خدمات کارکنان سپاه فجر و هیئت همراه،فرمانده سپاه کازرون و جمعی از مسئولین ناحیه مقاومت انجام شد.

به گزارش تنویر، بازدید از مجموعه فرهنگی خدماتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با حضور مسئول خدمات کارکنان سپاه فجر و هیئت همراه انجام شد.

این مراسم با حضور سرهنگ جمالی،سرهنگ شرفی و جمعی از مسئولین سپاه کازرون و سپاه فجر صورت گرفت و در خصوص برنامه های آینده مجموعه فرهنگی خدماتی تصمیماتی اتخاذ گردید که رستوران و بیرون بر فجر، بیمه سهند مشاور(بیمه ایران)، دارالقرآن بسیج و بنیاد تعاون از جمله مکان های این مجموعه هستند.

در حاشیه این مراسم سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی در مصاحبه با خبرنگار تنویر گفت: تقریبا 2 سال ساخت این مجموعه به طول انجامید که 540 متر زیر بناست و هزینه ساخت و تجهیزات داخل ساختمان حدود 500 میلیون تومان شد که شامل اعتبار مصوب هم نبود اما با لطف خداوند متعال توانستیم این پروژه را به پایان برسانیم.

شرفی با اشاره به کار کرد رستوران و بیرون بر فجر اظهار داشت:به تمامی بسیجیان 10 درصد تخفیف با نشان دادن کارت عضویت فعال بسیج تعلق خواهد گرفت و یکسان سازی کارکنان سپاه هم انجام خواهد شد البته در این رستوران بر روی عموم مردم باز است و انشاءالله با ارائه غذای با کیفیت می خواهیم الگوی تغذیه سالم باشیم.

وی در پایان با تشکر از تمام کسانی که در ساخت این مجموعه همکاری داشتند گفت: هم اکنون 8 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند و امیدواریم با عملکرد مناسب رضایت بسیجیان، پاسداران و عموم مردم جلب شود.

                                                     رستوران و بیرون بر فجر

افتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکس
افتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکس
بیمه سهند مشاور( بیمه ایران)
افتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکس
افتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکسافتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی سپاه کازرون+ عکس
نام:
ایمیل:
* نظر: