آخرین اخبار
کد خبر: ۵۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
جانشین ناحیه مقاومت بسیج کازرون:
نشست بصیرتی بسیج اصناف با حضور جانشین ناحیه مقاومت کازرون، مسئول بازرسی ناحیه، مسئول حوزه بسیج اصناف و جمعی از بازاریان و بسیجیان در مسجد بازار برگزار شد.

به گزارش تنویر، نشست بصیرتی بسیج اصناف با حضور جانشین ناحیه مقاومت کازرون، مسئول بازرسی ناحیه، مسئول حوزه بسیج اصناف و جمعی از بازاریان و بسیجیان در مسجد بازار برگزار شد.

نعمت امنیت به برکت جانفشانی جوانان مکتب خمینی به دست آمد / زوال آل سعود کلید خورده است / سابقه تاریخی مردم یمن، استقامت در برابر هجوم خارجی/ سازمان ملل بازیچه دست بزرگترین مجرمان تاریخ 

در این نشست ابتدا آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از قاریان بسیجی تلاوت شد و سپس مسئول حوزه بسیج اصناف ضمن خیر مقدم، از جانشین سپاه کازرون جهت سخنرانی دعوت به عمل آورد.

سروان پاسدار حسن کریمی با تسلیت وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها به رشادت های بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس هیچ چیز برای خود نخواستند و حتی در این فکر بودند که بعد از عزیمت از این خاک، یک وجب از این دنیای فانی متعلق به آنها نباشد، همچون شهید بزرگوار عبدالصمد فخار که در وصیت نامه اش خواستار این شده بود تا زمانی که قبور مطهر ائمه بقیع(ع) بازسازی نشده است قبر وی هم خاکی باقی بماند.

حسن کریمی با اشاره به نا امنی های منطقه اظهار داشت: امنیت نعمت بزرگیست که خصوصا شما بازاریان باید قدر آن را بدانید چون بدون آن علاوه بر سلب آرامش و خطرات جانی، هیچ کسب و کاری امکان پذیر نیست و این نعمت با جانفشانی های جوانان درس گرفته در مکتب خمینی کبیر به دست آمده است.

کریمی با یادآوری جنایات گروه های تکفیری افزود: این چنین اقداماتی با هدف خدشه دار کردن چهره رحمانی اسلام ناب محمدی است که با هوشیاری مذاهب اسلامی قطعا عقیم خواهد ماند.

این مقام مسئول افزود: داعش و هم پیمانانش زمانی که به موصل عراق حمله کردند، نقشه شومی برای حکومت خود متصور بودند که با گستاخی تمام بخشی از خاک ایران را جزو قلمرو خود اعلام کردند اما با آگاهی مردم عراق و فتوای مرجع جلیل قدر شیعه حضرت آیت الله سیستانی که مورد احترام اهل سنت نیز هستند، بسیج مردمی عراق شکل گرفت و با همکاری ارتش توانستند ابتدا از پیشگیری گروه های تکفیری جلوگیری کنند و به مرور یک به یک اهداف مدنظر را فتح کنند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی آل سعود در حق مردم مظلوم یمن بیان داشت: آل سعود در ابتدا با اتحاد حدود 10 کشور عملیاتی با عنوان طوفان قاطع در یمن را آغاز کرد که امروز با گذشت 40 روز از کودک کشی و جنایات بهت آور چیزی دستگیر متجاوزین نشده است و با اتحاد سه ضلع مردم، انصارالله و ارتش، عزت و پیروزی نصیب ملت بزرگ یمن خواهد شد.

جانشین سپاه کازرون خاطر نشان کرد: امروز در میان شاهزادگان سعودی اختلافات بسیاری بر سر تقسیم قدرت و اتخاذ تصمیمات کلیدی وجود دارد که تغییرات گسترده چند روز اخیر نشان از همین مسئله است.

کریمی با اشاره به سابقه تاریخی مقاومت مردم  یمن در برابر تجاوزات خارجی افزود: زمانی که امپراطوری عثمانی با هشتاد هزار نیروی نظامی به یمن حمله کرد با شکستی سنگین و هفتاد و دو هزار تلافات خاک یمن را ترک کرد در حالی که قدرت عثمانی بسیار بیشتر از آل سعود تن پرور بود و انشاء الله با وجود مواضع مستحکم جنبش مردمی انصارالله و ارتش یمن در دفاع از حریم کشور خود، آبرویی برای آل سعود باقی نمی ماند که در نتیجه زوال حکومت مستبد و جانی عربستان را رقم خواهد زد.

وی در خصوص مذاکرات هسته ای با تاکید بر ظالمانه بودن تحریم ها گفت: ده سال قبل طرف های غربی گفتند: "ما اجازه داشتن حتی 2 سانتریفیوژ را به شما نخواهیم داد" اما امروز ما 19 هزار سانتریفیوژ فعال داریم و با بومی شدن تمامی بخش های علوم هسته ای موفق به تولید سانتریفیوژ های آی آر 8 شده ایم که تلاش دانشمندان جوان ما باعث شد طرف غربی پای میز مذاکره بیاید و پیش شرط هر توافقی لغو تمامی تحریم ها در آغاز اجرای توافق خواهد بود.

این مقام مسئول با برشمردن خصومت های غرب و تاکید بر نقش یکجانبه سازمان ملل در حمایت از استکبار جهانی اظهار داشت: پرونده هسته ای ایران با وجود تمام همکاری های داوطلبانه دولت ایران به شورای امنیت رفت و متاسفانه سازمان ملل که جهت برقراری عدالت و جلوگیری از ماجراجویی های افسار گسیخته تشکیل شده است بازیچه ای در دستان بزرگترین مجرمان تاریخ است که کشتارهای آنها در جنگ های جهانی و بسیاری دیگر از مقاطع تاریخ از یادها پاک نخواهد شد.

جانشین ناحیه کازرون هدف غرب از مذاکرات را حمایت از رژیم نامشروع صهیونیستی و خرید آبرو برای خود خواند و گفت: ما نیازی به بمب اتم نداریم و غزه با موشک های ابتدایی و پیش پا افتاده ایرانی با برد 70 کیلومتر قلب سرزمین های اشغالی را هدف قرار داد و هیچ کاری از گنبد چند صد میلیاردی به اصطلاح آهنین بر نیامد و قطعا ما توان هدف قرار دادن اسرائیل با موشک های 2500 کیلومتری با قدرتی بهت آور را داریم که در برابر هرگونه تجاوزی، تل آویو را خالی از سکنه خواهد کرد.

پایان بخش این نشست پرسش و پاسخ بود که با استقبال حضار مواجه شد و سروان پاسدار حسن کریمی دقایقی با بسیجیان حوزه اصناف به گفت و گو پرداخت.

نعمت امنیت به برکت جانفشانی جوانان مکتب خمینی به دست آمد / زوال آل سعود کلید خورده است / سابقه تاریخی مردم یمن، استقامت در برابر هجوم خارجی/ سازمان ملل بازیچه دست بزرگترین مجرمان تاریخنعمت امنیت به برکت جانفشانی جوانان مکتب خمینی به دست آمد / زوال آل سعود کلید خورده است / سابقه تاریخی مردم یمن، استقامت در برابر هجوم خارجی/ سازمان ملل بازیچه دست بزرگترین مجرمان تاریخنعمت امنیت به برکت جانفشانی جوانان مکتب خمینی به دست آمد / زوال آل سعود کلید خورده است / سابقه تاریخی مردم یمن، استقامت در برابر هجوم خارجی/ سازمان ملل بازیچه دست بزرگترین مجرمان تاریخ

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: