آخرین اخبار
کد خبر: ۵۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
توسط بسیج دانشجویی کازرون صورت گرفت؛
دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون با حضور در گلزار شهدای گمنام، با قرائت دعای کمیل، ضمن گرامیداشت یاد شهدای مظلوم یمن، برای نجات مردم یمن از دسیسه های استکبار جهانی و قتل عام وحشیانه کودکان و مردم بی پناه آن کشور دست به دعا بلند کردند.

به گزارش تنویر، دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون با حضور در گلزار شهدای گمنام، با قرائت دعای کمیل ضمن گرامیداشت یاد شهدای مظلوم یمن، برای نجات مردم یمن از دسیسه های استکبار جهانی و قتل عام وحشیانه کودکان و مردم بی پناه آن کشور دست به دعا بلند کردند.

دعای کمیل به یاد شهدای یمن/ دعای کمیل به یاد شهدای یمن/

در این مراسم نماهنگ هایی در این رابطه پخش شد و دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی شعارهای«مرگ بر آل سعود و یهود»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «یمن تنها نمی ماند»، «کلنا معکم یا شعب یمن»، «السلام علی الشهدا یمن» و… و روشن نمودن شمع به ابراز همدردی با شیعیان یمن پرداختند.

دعای کمیل به یاد شهدای یمن/

در این اجتماع با شکوه مسئول بسیج دانشجویی کازرون در مصاحبه با خبرنگار تنویر، ضمن اشاره به وضعیت اسفناک مردم مظلوم یمن و توطئه ها و خیانت های کشورهای عرب اظهار داشت:  ملت یمن نه به خاطر فراری دادن یک خائن خود فروخته مجازات می شوند بلکه به خاطر تشکیل حکومت مقتدر با محوریت تشیع مورد ظلم و تجاوز قرار گرفته اند.

وی افزود:اما خوشبختانه علی رغم همه خیانت ها و جنایت ها ، ملت یمن با صبر انقلابی پیروز میدان خواهند شد و روسیاهی را باید در رخ کریه سران عرب مشاهده کنیم.

صحرابان با اشاره به وقایعی که در منطقه اتفاق افتاده گفت: اگر به روایات نظری بیفکنیم شاهد حوادثی هستیم که در عصر ظهور وعده داده شده است و باید دعا کنیم که این وعده ها به همین زمان اشاره شده باشد که دنیا شدیدا منتظر ظهور مظهر عدل الهی حضرت مهدی«عجل الله تعالی فرجه الشریف» است و ایران در عصر ظهور کشوری امن و مقتدر و کشورهای شامات و عراق و یمن و عربستان دچار درگیری و خونریزی می شوند.

یکی از خواهران در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر علت حملات وحشیانه به مردم یمن آن هم توسط کشورهای اسلامی گفت: عربستان سعودی گمان می کند با این کار می تواند ملت یمن را از راهی که انتخاب کرده است باز دارد اما این گمان خواب آشفته ای بیش نیست چون مردم یمن علی رغم تمام سختی ها، چند روزی است که طعم آزادی از بند اسکتبار را چشیده اند و مگر می شود کشوری که با این مفاهیم آشنا شد را کنترل کرد و به گذشته باز گرداند.

دعای کمیل به یاد شهدای یمن/

دانشجوی خواهری که پلاکارد "یمن تنها نمی ماند" را بلند کرده بود، با انتقاد از سکوت سازمان های بین المللی و جلوگیری از امداد رسانی به مردم ستمدیده یمن، خطاب به متجاوزین و زورگویان گفت: این بغض های در سینه هامان را به خاطر داشته باشید که انشاءالله با نصرت الهی فتح نزدیک است و آن زمان به خاطر تمام ظلم ها و ستم هایی که به ما و برادران و خواهرانمان روا داشتید پشیمان خواهید شد.

دانشجوی برادری که اشک در چشمانش حلقه زده بود از آرزویش برای نابودی اسرائیل سخن گفت و تاکید کرد: دشمنان ما و تمام آزاده های دنیا بدانند، ما راه شهید بزرگواری را ادامه می دهیم که روی سنگ قبرش حک شده است "اینجا مدفن کسی است که می خواست اسرائیل را نابود کند".

دعای کمیل به یاد شهدای یمن/ دعای کمیل به یاد شهدای یمن/ دعای کمیل به یاد شهدای یمن/ دعای کمیل به یاد شهدای یمن/

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: