آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
توسط حوزه امام علی(ع) صورت گرفت؛
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی با تاکید بر وحدت مسلمین، تفرقه را خواست دشمنان مشترک مذاهب اسلامی دانست و گفت: باید با چنگ زدن به ریسمان الهی و پیروی از قرآن و پیامبر(ص) در مقابل توطئه های بدخواهان امت اسلام بایستیم.

به گزارش تنویر، جشن بزرگ عید مبعث، در پارک سلمان فارسی شهر کازرون، توسط پایگاه مقاومت بسیج فجر و با همکاری هیئت علی ابن موسی الرضا(ع)، شهرداری و شورای شهر برگزار شد.

جشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکس

در حاشیه این مراسم باشکوه که مورد استقبال مردم قرار گرفته بود، فرمانده سپاه کازرون، ضمن تبریک بعثت پیامبر عظیم الشان اسلام، شیوه و منش آن رسول معظم در تبلیغ اسلام را، اخلاق نیکو و مهربانی حتی باکسانی که به ایشان جسارت می کردند برشمرد و گفت: ما می توانیم با الگو گیری از خاتم رسولان،فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را ترویج کنیم و از ایجاد انحراف در جامعه جلوگیری نماییم.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی با تاکید بر وحدت مسلمین، تفرقه را خواست دشمنان مشترک مذاهب اسلامی دانست و گفت: باید با چنگ زدن به ریسمان الهی و پیروی از قرآن و پیامبر(ص) در مقابل توطئه های بدخواهان امت اسلام بایستیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از همه کسانی که  در اجرای این برنامه نقش داشتند ابراز امیدواری کرد که با سرمشق قرار دادن سیره پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) در تمام امورات زندگی، جامعه ای شایسته و در خور اسلام شکل دهیم.

گفتنی است سخنرانی فرماندار کازرون،مداحی برادر علی اکبری، اجرای تئاتر، اجرای گروه تواشیح، مسابقه و نورافشانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.


جشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکسجشن باشکوه عید مبعث در پارک سلمان کازرون+ عکس

 

 

 

                                                                                                         

نام:
ایمیل:
* نظر: