آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
فرمانده سپاه کازرون:
میلاد وجود با عظمت امام حسین (ع) در سوم شعبان، آغاز اعیاد شعبانیه می باشد که به نام روز پاسدار نامیده شده است و فرهنگ پاسداری برگرفته از سیره آن حضرت است.
به گزارش تنویر، میلاد وجود با عظمت امام حسین (ع) در سوم شعبان، آغاز اعیاد شعبانیه می باشد که به نام روز پاسدار نامیده شده است و فرهنگ پاسداری با نام آن حضرت عجین شده است.

فرمانده سپاه کازرون در مصاحبه با خبرنگار تنویر، ضمن تبریک میلاد حضرت ابا عبدالله (ع)، در رابطه با علت نام گذاری روز پاسدار گفت:انتخاب میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار، یعنی اینکه ما باید برای تک تک اعمال و رفتارمان منطق حسینی داشته باشیم و راه آن حضرت چه در پایبندی به صلح امام حسن(ع) و چه در قیام عاشورا که با خون خود، درخت اسلام را آبیاری کردند، سر لوحه کار خود قرار دهیم.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی، نیاز جامعه امروز را تمسک به سیره آن حضرت دانست و خاطر نشان کرد: برای دفاع از انقلاب و اسلام، باید با تمام توان وارد میدان شویم و مواظب باشیم که زرق و برق های دنیوی، ما را از تلاش و عمل به تکلیف غافل نکند و در این صورت خواهیم دید که اگر تمام دنیا برای نابودی ما متحد شوند این خداست که از ما پشتیبانی خواهد کرد و قطعا پیروزی از آن ما خواهد بود.

غلامرضا شرفی با اشاره به تلاش ائمه برای آباد کردن دنیا و به دست آوردن روزی حلال، آن بزرگواران را الگوهای جامع فرهنگ کار و اشتغال خواند و با تاکید بر توطئه های اقتصادی غرب بیان داشت: وجود حربه هایی همچون تحریم های اقتصادی، به علت کم کاری خودمان است و با همدلی می توانیم آنچنان به پیشرفت برسیم که نه تنها تحریم ها بی اثر شود بلکه الگویی برای دیگر جوامع باشیم و از ملت های مظلوم دست گیری کنیم.

وی با یادآوری خصومت های دشمنان انقلاب اسلامی برای تغییر نظام و ضربه زدن به یکپارچگی ملت اظهار داشت: همه جای دنیا انقلاب هایی رخ می دهد اما علت پا فشاری استکبار جهانی بر دشمنی با ملت ما این است که انقلابی در ایران رخ داد که محدود به مرز های ایران اسلامی نمی شد و دیگر ملت ها را به مبارزه با هژمونی حاکم فرا می خواند.

 شرفی گروه های تکفیری را برداشت کاریکاتوری غرب از فرهنگ شهادت طلبی دانست و تاکید کرد: یکی از مقامات آمریکایی چند سال قبل تر و در زمان شروع جنگ با سوریه، از توطئه شوم غرب پرده برداشت و گفت: "ما نمی توانیم در مقابل کسانی که برای رفتن به بهشت جانشان را از دست می دهند پیروز شویم، مگر اینکه ارتشی درست کنیم که به شوق رسیدن به بهشت پا به میدان جنگ بگذارد"، و متاسفانه حکام برخی کشورهای عربی با کمک به صهیونیسم جهانی در آلوده کردن چهره اسلام به وحشی گری و خون ریزی دخیل هستند.

وی در پایان با تاکید بر حضور پاسداران در خط مقدم مقابله با دشمنان نظام اسلامی و آمادگی کامل سپاه پاسداران برای ناکام گذاشتن توطئه گران، خاطرنشان کرد: آنچه دشمن را به زانو در آورده، فرهنگ عاشورایی و عمل حسینی است و فرهنگ شهادت که با نام مقدس امام حسین(ع) عجین شده، همان چیزی است که دشمن از آن واهمه دارد و می خواهد آن را از ما بگیرد، اما با لطف و عنایت حق تعالی، همانطور که عاشورا در تاریخ ماندگار شد و برکاتش روز افزون است، عشاق آن حضرت سرنوشت عالم را رقم خواهند زد.

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: