آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
توسط قضایی انضباطی ناحیه مقاومت بسیج؛
نشست نهضت آگاه سازی، دوره پیشگیری از تخلفات و جرائم، در ستاد ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون با حضور جمعی از پاسداران،سربازان و بسیجیان این ناحیه برگزار شد.

به گزارش تنویر، نشست نهضت آگاه سازی، دوره پیشگیری از تخلفات و جرائم، در ستاد ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون با حضور جمعی از پاسداران،سربازان و بسیجیان این ناحیه برگزار شد.

گفتنی است، این برنامه توسط قضایی انضباطی سپاه کازرون اجرا گردید و آقای مشایخ، رئیس دادگاه نظامی شعبه 2 فارس، در این نشست، به ایراد سخنرانی پرداخت و در آخر به سئوالات و ابهامات حضار در خصوص مسائلی از قبیل تمرد از دستور مافوق،ترک پست یا استراحت حین پست، خود زنی و دیگر زنی، گشت های بسیج و ایست و بازرسی و... پاسخ گفت.

نیروهای پایور،وظیفه و بسیجی سپاه کازرون،با قوانین قضایی انضباطی، بیشتر آشنا شدند+ عکسنیروهای پایور،وظیفه و بسیجی سپاه کازرون،با قوانین قضایی انضباطی، بیشتر آشنا شدند+ عکسنیروهای پایور،وظیفه و بسیجی سپاه کازرون،با قوانین قضایی انضباطی، بیشتر آشنا شدند+ عکسنیروهای پایور،وظیفه و بسیجی سپاه کازرون،با قوانین قضایی انضباطی، بیشتر آشنا شدند+ عکسنیروهای پایور،وظیفه و بسیجی سپاه کازرون،با قوانین قضایی انضباطی، بیشتر آشنا شدند+ عکس

 

برچسب ها: قضایی انضباطی
نام:
ایمیل:
* نظر: