آخرین اخبار
کد خبر: ۵۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
سخنان مهم سردار حاجی زاده در جمع وابستگان نظامی کشورها در تهران
همانگونه که مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا فرمودند ما نه تنها اجازه نخواهیم داد از مراکز نظامی و دفاعی بازرسی کنند بلکه تحت هر عنوان شامل بازرسی هماهنگ شده یا نشده پیرامون مراکز یا حتی هر فاصله‌ای و به هر شکلی، پاسخ ما پاسخ به اقدام در حکم جاسوسی خواهد بود و پاسخ آن، «سرب داغ» است.
به گزارش تنویر به نقل از خبرگزاری فارس، همزمان با میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار وابستگان نظامی خارجی مقیم ایران و نمایندگانی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی با سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کردند.

سردار حاجی‌زاده در بخشی از این سخنرانی با حساس توصیف کردن شرایط منطقه و مضحک خواندن دلسوزی رئیس‌جمهور بی‌خرد آمریکا در قبال برخی کشورهای منطقه خاطر نشان کرد: تحلیل شرایط منطقه آنی نیست که اوباما به عنوان دلسوز منطقه خلیج فارس در کمپ دیوید ارائه می‌دهد. کشورهای منطقه باید بیشتر ازاین هوشیار باشند واقعیت‌ها را آنگونه هست تحلیل و ارزیابی کنند.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به مصاف دیرینه ملت ایران با دشمنی‌های آمریکا و غرب گفت: ما همچنان با توطئه‌های آمریکایی روبه‌رو هستیم، ما امروز درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی با آنها هستیم. آمریکایی‌ها سالیان سال است که از مقابله مستقیم و جنگ با ایران نااُمید هستند و با بی‌شرمی تمام در این حوزه‌ها ناجوانمردانه مشغول تلاش هستند.
 
وی با اشاره به طرح برخی مطالبات ظالمانه، غیر قانونی و غیر عقلانی در فرآیند مذاکرات هسته‌ای توسط آمریکا و متحدان کاخ سفید افزود: اخیراً نیز در حاشیه مذاکرات می‌شنویم مسئله بازرسی مراکز نظامی و دفاعی را به بهانه مسائل هسته‌ای مطرح می‌کنند ولی نمی‌دانند که روش‌های نفوذ و شیوه‌های موریانه‌ای آنها در نزد ایرانیان نخ نما شده است و این درخواست غرب، در حقیقت درخواست جاسوسی رسمی در ایران است.
 
سردار حاجی‌زاده تأکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا فرمودند ما نه تنها اجازه نخواهیم داد از مراکز نظامی و دفاعی بازرسی کنند بلکه تحت هر عنوان شامل بازرسی هماهنگ شده یا نشده پیرامون مراکز یا حتی هر فاصله‌ای و به هر شکلی، پاسخ ما پاسخ به اقدام در حکم جاسوسی خواهد بود و پاسخ آن، «سرب داغ» است.

نام:
ایمیل:
* نظر: