آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
مسئول اطلاعات سپاه خبرداد:
مسئول اطلاعات ناحیه مقاومت کازرون گفت: متاسفانه مجرمین تقریبا ۲۰ سال یا کمی بیشتر داشتند که نشان از عدم نظارت والدین است و باتوجه به جرائم سنگینی که با سلاح های گرم رخ می دهد قطعا برخورد لازم با خاطیان صورت خواهد گرفت.
به گزارش تنویر،‌ با تلاش بسیجیان ناحیه مقاومت کازرون، در بازرسی از یک خودرو سواری که قصد ورود به شهر را داشت، یک قبضه سلاح وینچستر کشف شد.

وینچستر در دستان جوانان کازرونی+ عکس

 در ایست و بازرسی که در ورودی  شهر کازرون برقرار گردید، خودروی حامل سلاح وینچستر متوقف و غلاوه بر ضبط سلاح، هر سه سرنشین خودرو مذکور بازداشت شدند که پس از بازجویی های به عمل آمده، جهت سیر مراحل قانونی، پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مسئول اطلاعات سپاه کازرون ضمن تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: متاسفانه مجرمین تقریبا ۲۰ سال یا کمی بیشتر داشتند که نشان از عدم نظارت والدین است و باتوجه به جرائم سنگینی که با سلاح های گرم رخ می دهد قطعا برخورد لازم با خاطیان صورت خواهد گرفت.

وینچستر در دستان جوانان کازرونی+ عکس

وی افزود: اگر سلاح شکاری فاقد مجوز های لازم باشد نگهداری آن جرم است در حالی که کاربرد این سلاح، صرفا در درگیری هاست و هیچ استفاده ای برای شکار ندارد.

گفتنی است شهرستان کازرون از جمله مکان هایی است که بارها شاهد حوادث خونین به ضرب گلوله بوده است و نیاز است علاوه بر جدیت مسئولین در برخورد با عوامل ایجاد ناامنی، خانواده ها با مراقبت بیشتر، مانع از انحراف فرزندان خود شوند تا کمتر شاهد حوادث دلخراش باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: