آخرین اخبار
کد خبر: ۵۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱
در افتتاحیه کلاس های دارالقرآن بسیج کازرون مطرح شد:
افتتاحیه کلاس های تابستانی دارالقرآن بسیج ناحیه مقاومت با حضور جمعی از قرآن آموزان و مسئولین سپاه کازرون در این مرکز قرآنی برگزار گردید.
به گزارش تنویر، افتتاحیه کلاس های تابستانی دارالقرآن بسیج ناحیه مقاومت با حضور جمعی از قرآن آموزان و مسئولین سپاه کازرون در این مرکز قرآنی برگزار گردید.

باید جرعه جرعه معارف عمیق قرآن را نوشید و نوشاند/ ایمانی که از قرآن گرفته شده باشد هیچ گاه دستخوش انحرافات نمی شود

فرمانده سپاه کازرون اهمیت انس با قرآن، در زمانی که هجمه های فرهنگی و اعتقادی بی شمار، برای انحراف جوانان و نوجوانان بسیار مهم و راهبردی دانست و تاکید کرد: انسانی که روحش با آیات و معارف قرآنی عجین شود، گناه و انحراف در وجودش راه نفوذ پیدا نمی کند و تمامی خانواده ها به ویژه پاسداران، باید نگاهشان به قرآن به گونه ای باشد که این کتاب غذای روح است و باید جرعه جرعه معارف عمیقش را نوشید و نوشاند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی به سخن رهبر انقلاب درخصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مواردی که در زمان ساخت دارالقرآن بسیج مدنظرمان بود،‌ قدم برداشتن در مسیر تربیت حافظ جزء و کل بود که انشاءالله با برنامه ریزی و همت بلند باید به این هدف نزدیک شویم و ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای شروع این کار بزرگ است.


باید جرعه جرعه معارف عمیق قرآن را نوشید و نوشاند/ ایمانی که از قرآن گرفته شده باشد هیچ گاه دستخوش انحرافات نمی شود

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج به حدیث پیامبر که فرمود: «خانه هایتان را با تلاوت قرآن نورانی کنید» اشاره کرد و یکی از راه های سعادت انسان و جامعه را انس با قرآن دانست و خاطرنشان کرد: قرآن نور است و اگر این نور در قلب انسانی جای گرفت، آن شخص به صراط مستقیم هدایت می شود و راهنمای دیگران هم می شود و با دستگیری از افراد، آن ها را از ظلمات راهی می بخشد.

حجت الاسلام سجادیان برنامه های دارالقرآن بسیج را مورد استفاده برای سنین مختلف عنوان کرد و بیان داشت: چه خوب است که فرزندانمان را از دوران کودکی با قرآن آشنا کنیم تا با تربیت مدنظر اسلام رشد و نمو پیدا کنند و این را همه باید بدانند؛ ایمانی که از قرآن گرفته شده باشد هیچ گاه دستخوش انحرافات نمی شود.

گفتنی است که در پایان، چندتن از مربیان خواهر و برادر، به تشریح برنامه های دارالقرآن بسیج پرداختند.


باید جرعه جرعه معارف عمیق قرآن را نوشید و نوشاند/ ایمانی که از قرآن گرفته شده باشد هیچ گاه دستخوش انحرافات نمی شودباید جرعه جرعه معارف عمیق قرآن را نوشید و نوشاند/ ایمانی که از قرآن گرفته شده باشد هیچ گاه دستخوش انحرافات نمی شود

 

نام:
ایمیل:
* نظر: