آخرین اخبار
کد خبر: ۵۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
امام جمعه شهریار:
به سخنان اخیر مادر یکی از آقازاده‌های مجرم اشاره کرد و گفت: برخی به جای دهن‌کجی به قوه قضاییه جلوی فساد مالی فرزندان خود را بگیرند.
به گزارش تنویر به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهریار که در مصلای این شهر و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، بعد از دعوت نمازگزاران و خود به تقوای الهی، با اشاره به تلاش دشمنان برای آلوده کردن مردم ایران به مواد مخدر اظهار کرد: امروز، روز مبارزه با مواد مخدر است، تاکنون هیچ کشوری مانند ایران با مواد مخدر مبارزه نکرده اما دشمن با تمام توان به دنبال رواج این بلا در کشور است.

وی با اشاره به گسترش روزافزون مواد مخدر در دنیا و سعی دشمن بر ورود این مواد به داخل کشور بیان کرد: به خاطر مبارزه با مواد مخدر از همه مسئولان متشکر هستیم اما هنوز این مبارزه‌ها کم است، چراکه فعالیت دشمنان در این زمینه بسیار گسترده است.

امام جمعه شهریار با اشاره به در پیش بودن سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری تصریح کرد: 6 تیر ماه سالروز سوءقصد به مقام معظم رهبری توسط منافقان کوردل است، تیرماه سال 60، سال بسیار سختی برای کشور و مردم بود، چراکه امامان جمعه ترور می‌شدند و 79 نفر از بزرگان نظام نیز در همین ماه ترور شدند.

وی با تبریک هفته قوه قضاییه و تشکر از زحمات این قوه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که هیچ کس حق توهین به قوه قضاییه و جوسازی به احکام آن را ندارد.

سالمی به سخنان اخیر مادر یکی از آقازاده‌های مجرم اشاره کرد و گفت: برخی به جای دهن‌کجی به قوه قضاییه جلوی تخلفات مالی فرزندان خود را بگیرند، امروز همه از قوه قضاییه حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به حمایت مردم از اقدامات قوه قضاییه در برخورد با متخلفان اقتصادی اظهار کرد: مردم از قوه قضاییه و مسئولان شجاع و پاک حمایت می‌کنند و اصل قوه قضاییه نباید زیر سئوال برود.

امام جمعه شهریار با اشاره به دیدار اخیر کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام به مسئله اقتصادی تاکید کردند که مشکل اصلی مملکت در داخل کشور است.

وی با اشاره به فرار مالیاتی گسترده در کشور تصریح کرد: مجموع مبلغ فرار مالیاتی در کشور از مجموع پول‌های بلوکه شده در خارج بیشتر است و اگر این پول‌ها اخذ و به خزانه دولت واریز شود، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

سالمی با اشاره به نبود ساز و کار مناسب برای اخذ مالیات از دانه‌درشت‌های اقتصادی خاطرنشان کرد: مالیات از کارمندان به راحتی و نقدا گرفته می‌شود اما بسیار از دانه‌درشت‌های اقتصادی مالیات نمی‌دهند و اگر از این افراد مالیات گرفته شود، بسیار از مسائل اقتصادی کشور حل می‌شود.

وی به مذاکرات هسته‌ای کشور با گروه 5+1 و حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده اشاره کرد و گفت: تیم‌مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور همان‌گونه که مقام معظم رهبری از آن حمایت کرده است، باید جواب اعتماد ایشان را به خوبی دهد، چراکه این انتظار همه مردم است.

امام جمعه شهریار با اشاره به لزوم ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان اظهار کرد: ما نباید بگذاریم که دشمنان به هدف خود برسند، چراکه چشم امید چندین کشور به ایران است و اگر ما شکست بخوریم آن کشورها هم شکست می‌خورند.

وی با اشاره سابقه مقاوم و ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه‌ دشمنان بیان کرد: ایران نباید در مسئله هسته‌ای کوتاه بیاید، ملت 36 است که مقاومت و ایستادگی می‌کند، بنابراین آمریکا نباید به دنیا نشان دهد که می‌تواند ایران را تسلیم کند.

سالمی با اشاره به تصویب طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مجلس شورای اسلامی برای تصویب طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای تشکر می‌کنیم، چراکه در مسئله هسته‌ای ایستادگی کرد و بعد از این هم انتظار این است که این رویه را ادامه دهد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد وحدت در بین مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: وحدت باید در میان همه احزاب ایجاد شود و در این راستا کوشش شود اما اصحاب فتنه وحدت‌پذیر نیستند.

امام جمعه شهریار در پایان با اشاره به سخنان اخیر کرباسچی در حمایت از سران فتنه در مراسم افطاری رئیس جمهور با حضور نمایندگان احزاب و تشکل‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب متذکر شد: برای برخی از اصحاب فتنه بلندگو فراهم می‌شود که کار درستی نیست، این فتنه‌گران به جای اینکه از تشییع 270 شهید حمایت کنند، آن را میتینگ سیاسی نامیده‌اند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: