آخرین اخبار
کد خبر: ۵۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
جانشین سپاه کازرون در جمع خواهران بسیجی:
غربی ها فکر نمی کردند که انقلاب اسلامی قادر باشد از حجم عظیم توطئه ها سربلند بیرون بیاید و برنامه ای برای تحمل بلندمدت جمهوری اسلامی نداشتند چون شرایط به گونه ای بود که هرنظام دیگری جای جمهوری اسلامی بود، به احتمال بسیار زیاد به سرعت سقوط می کرد و یا راه انقلاب به کلی عوض می شد و از اهداف اصلیش باز می ماند.
به گزارش تنویر، نشست بصیرتی پایگاه مقاومت بسیج خواهران در قدمگاه خضرنبی(ع) با سخنرانی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار گردید.

استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را می خواهند از ما بگیرند/ روایت مرگ دردناک سربازان بزدل آمریکایی و صهیونیستی

در این نشست سروان پاسدار حسن کریمی بسیج را از عنایات حق تعالی بر ملت ایران دانست و گفت: غربی ها فکر نمی کردند که انقلاب اسلامی قادر باشد از حجم عظیم توطئه ها سربلند بیرون بیاید و برنامه ای برای تحمل بلندمدت جمهوری اسلامی نداشتند چون شرایط به گونه ای بود که هرنظام دیگری
جای جمهوری اسلامی بود، به احتمال بسیار زیاد به سرعت سقوط می کرد و یا راه انقلاب به کلی عوض می شد و از اهداف اصلیش باز می ماند.

کریمی به نقشه های نافرجام نادانان و خائنان داخلی و دشمنان خارجی اشاره کرد و ترور، کودتا، تحریک اقوام و مذاهب برای پاره پاره کردن ایران یکپارچه، تبلیغ علیه نظام، تحریم و تحمیل 8 سال جنگ را بی اثر خواند و عنوان داشت: مردم ما با وحدت و همدلی توانستند گردنه های صعب العبور را پشت سر بگذارند و اگر کسانی گمان می کنند با فشار اقتصادی و ایجاد تنگنا برای ارتباطات بین المللی، دست از آرمان هایی که امام بزرگوارمان فریاد کرد خواهیم برداشت، سخت در اشتباهند و با نگاهی به جنگ تحمیلی خواهند فهمید که ملت ایران در اوج فشار اقتصادی و نظامی عزم خود را بیش از پیش جزم کردند و یکی پس از دیگری قله های موفقیت را فتح کردند.

استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را می خواهند از ما بگیرند/ روایت مرگ دردناک سربازان بزدل آمریکایی و صهیونیستی

وی غرب را نیازمند مذاکراه با جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: غرب در منجلاب افغانستان، عراق، گروه های تروریستی خود ساخته و حمایت از رژیم نامشروع صهیونیستی گیر کرده است و نمی داند چطور باید تاوان سیاست های غلط خود را بپردازد و مسلما ایران به عنوان یک قدرت تعیین کننده، تاثیر گسترده ای بر معادلات دارد و همین مسئله غرب را به نزدیک شدن به ایران ترغیب کرده است اما همانطور که حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب فرمودند، تا زمانی که دولت آمریکا دست از سیاست های مداخله جویانه و استکباری و حمایت از رژیم صهیونیستی برندارد شعار ملت ما «مرگ بر آمریکا» است.

جانشین سپاه کازرون برگشت پذیری فوری تعهدات ایران، ادامه پر قدرت روند تحقیق و توسعه، حفظ دست آوردهای هسته ای را از جمله ویژگی های یک توافق خوب از نگاه ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: برخی از چیزهایی که غرب در مذاکرات مطرح می کند شبیه به طنز است چون اگر قرار بود اجازه بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندانمان را بدهیم، پس چرا از سال 57 تاکنون همه نوع فشار و سختی را تحمل کردیم و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر دادیم؟ مگر با پذیرش چنین مسائلی آبرو و عزتی هم برای ما می ماند که شعار آزادی سر دهیم؟! مگر جاسوسان سی آی ای، ام آی سیکس و موساد با بازرسی های سرزده از تمام نقاط حساس و حیاتی کشور، استقلالی برایمان باقی می گذارند؟! مگر طبق فرموده امام و رهبری، اسلامی که در مقابل مستکبر ساکت بنشیند اسلام آمریکایی نیست؟!

استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را می خواهند از ما بگیرند/ روایت مرگ دردناک سربازان بزدل آمریکایی و صهیونیستی

این مقام مسئول به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تایید تیم مذاکره کننده به عنوان افرادی امین، غیور، شجاع و متدین اشاره کرد و اظهارداشت: کاری که پیش روی نمایندگان جمهوری اسلامی است بسیار مشکل و طاقت فرساست چون آن ها با افرادی عنود، لجوج و عهد شکن سروکار دارند و همه مردم ایران از آن ها پشتیبانی خواهند کرد تا حقوق ملت ایران استیفا شود.

وی نرسیدن به توافق را به ضرر غرب دانست و با تاکید بر اینکه تنها راه برای جلوگیری از زیاده خواهی غرب در هر حالت( چه توافق شکل بگیرد و چه شکل نگیرد) به عرصه آوردن نیرو و اندیشه ایرانی و پرداخت جدی به اقتصادی مقاومتی است، عنوان داشت: باید از کار شعاری و ردیف کردن آمار و ارقام و کاغذ بازی ها صرف نظر کنیم و آنچنان عمل کنیم که نتیجه عملکردمان در زندگی مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان ملموس باشد.

استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را می خواهند از ما بگیرند/ روایت مرگ دردناک سربازان بزدل آمریکایی و صهیونیستی

کریمی در پایان گفت: غربی ها باید میزشان و هرچه گزینه دارند را جمع کنند چون ملت ما کوچکترین هراسی از رویارویی با سربازان بزدل آمریکایی و صهیونیستی به دل راه نمی دهد و هر انسانی به قصد رزم با ایران، لباس جنگ بر تن کند، کمترین احتمال برای دیدار دوباره با خانواده اش متصور نشود چون ایران اسلامی زمین و آسمان را چنان به آتش خواهد کشید که اگر بال در بیاورند و پرواز کنند خاکستر خواهند شد و کاری می کنیم که سربازانشان همچون کودکان جیغ بکشند و به سختی جان بدهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: