آخرین اخبار
کد خبر: ۵۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
فرمانده سپاه کازرون:
پارک آزدای در شب های ماه مبارک رمضان حس و حال دیگری دارد و مردم روزه دار پس از اینکه یک روز سخت کاری در گرمای طاقت فرسای تابستان را پشت سر گذاشته اند، برای گذران اوقات فراغت به پارک می آیند تا ساعات خوشی در کنار خانواده سپری کنند.

به گزارش تنویر، پارک آزدای در شب های ماه مبارک رمضان حس و حال دیگری دارد و مردم روزه دار پس از اینکه یک روز سخت کاری در گرمای طاقت فرسای تابستان را پشت سر گذاشته اند، برای گذران اوقات فراغت به پارک می آیند تا ساعات خوشی در کنار خانواده سپری کنند.

یکی از برنامه های طرح بوستان قرآنی، محفل انس با قرآن است که تفریح خانواده ها را به واسطه صوت دلنشین قرآن بیاد ماندنی و خاطره انگیز می کند.

طرح

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون گفت:با هدف ترویج هر چه بیشتر آموزه های قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان ، طرح «بوستان قرآنی» در ایام ماه مبارک رمضان در بوستان آزادی این شهرستان در حال اجراست.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی، در گفت و گو با تنویر اظهار داشت: در این طرح که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد علاوه بر برگزاری محفل قرآنی، برنامه های دیگری از جمله بازی های کودکانه و ارائه مشاوره خانواده توسط کارشناسان مذهبی برای علاقه مندان اجرا می شود .

وی افزود: با توجه به هوای گرم کازرون، شمار شهروندان روزه دار که در محل بوستان های این شهر افطار می کنند زیاد است و اجرای طرح 'بوستان قرآنی' فرصت مغتنمی برای بهره گیری آنان از این کتاب آسمانی است و تاکنون مردم و به ویژه جوانان از این طرح استقبال خوبی کرده اند.

شرفی ادامه داد: تربیت حافظان قرآنی، تربیت مربی قرآنی و فعال کردن دارالقرآن بسیج از جمله برنامه های ناحیه مقاومت کازرون است و انشاءالله بتوانیم قدم موثری در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «این کشور باید 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشد»، برداریم.

وی در پایان خواستار الگوگیری از چنین طرح های جذابی که با ذائقه اقشار مختلف سازگار است شد و تاکید کرد: نیاز امروز جامعه ما وجود جوانان فرهنگی کار خوش ذوق است که بتوانند با طرح های ابتکاری سبک زندگی ایرانی اسلامی را به تصویر بکشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: