آخرین اخبار
کد خبر: ۵۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
به همت گروه تفحص سیره شهدا و حوزه مقاومت امام علی(ع):
سومین برنامه امتداد نور تحت عنوان یادواره 175 شهید غواص و شهدای غواص کازرون برگزار شد.

به گزارش تنویر، به همت گروه تفحص سیره شهدای کازرون و با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) کازرون، سومین برنامه امتداد نور تحت عنوان «یادواره 175 شهید غواص و شهدای غواص کازرون» در گلزار شهدا بهشت زهرای این شهرستان با حضور خانوداه های معظم شهدا، دانشجویان و جوانان برگزار شد.

یادواره 175 شهید غواص و شهدای غواص کازرون برگزار شد+عکس.

مهمان ویژه این برنامه فرمانده نامی دفاع مقدس، حاج مسعود کبیری ضمن بازگو کردن خاطرات آن زمان و بیان رشادتها و غیرتمندیهای همرزمانش اظهار داشت : برخلاف زمزمه های غلطی که از برخی افراد شنیده میشود ما در کربلای4 شکست نخوردیم.

یادواره 175 شهید غواص و شهدای غواص کازرون برگزار شد+عکس

وی با بیان اینکه چون به وظیفه الهی خود عمل کردیم و پیروزی و رستگاری واقعی در ادای تکلیف است تاکید کرد: کشف اجساد این علی اکبرهای زمان در 150متری در عمق خاک عراق بیانگر این موضوعست.

این یادگار دفاع مقدس افزود: حضور پر مضمون مردم در محفل یادبود این دردانه های به میهن بازگشته یکی از پر شکوه ترین مراسم های امتداد نور را رقم زد.

یادواره 175 شهید غواص و شهدای غواص کازرون برگزار شد+عکس.

در ادامه حجت الاسلام موسی آزاده مدیر گروه تفحص سیره شهدا، با تجلیل از مقام شهیدان اظهار داشت: باید از این شهدای مظلوم درس ایستادگی گرفت. 

وی با بیان این که آنان حتی با دستان بسته در مقابل دشمن سر خم نکردند و از اطاعت ولی امر زمان خود سر باز نزدند تاکید کرد: این اراده جز با وصل به قدرت لایزال الهی ممکن نیست.

یادواره 175 شهید غواص و شهدای غواص کازرون برگزار شد+عکس.

این فعال فرهنگی همچنین افزودند : ما موظفیم ندای هیهات من الذله این شهیدان را که با دستان بسته به طرز فجیعی توسط مزدوران بعثی زنده به گور شدند و به فیض عظیم شهادت مفتخر شدند را به گوش تمام مردم جهان برسانیم.

برپایی نماز جماعت و ضیافت افطار، پایان بخش این مراسم معنوی بود. 

لازم به ذکر است گروه تفحص سیره شهدای کازرون در پایان هر ماه محفلی برای گرامیداشت و یادبود شهدای این مرز و بوم در سطح شهرستان کازرون اجرا می کند.

یادواره 175 شهید غواص و شهدای غواص کازرون برگزار شد+عکسیادواره 175 شهید غواص و شهدای غواص کازرون برگزار شد+عکسیادواره 175 شهید غواص و شهدای غواص کازرون برگزار شد+عکسیادواره 175 شهید غواص و شهدای غواص کازرون برگزار شد+عکس
نام:
ایمیل:
* نظر: