آخرین اخبار
کد خبر: ۶۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱
در جلسه هماهنگی احداث بیمارستان مطرح شد؛
این بیمارستان که تنها برای تامین 500 تخت برنامه ریزی شده، به حدود 250 میلیارد بودجه نیاز دارد قرار است پس از 3 سال به بهره برداری برسد تا باری از دوش بیماران سرطانی و خانواده آن ها بردارد.
به گزارش تنویر، عملیات احداث بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان جنوب کشور سال گذشته همزمان با عید غدیر خم در شیراز کلید خورد.

این بیمارستان که تنها برای تامین 500 تخت برنامه ریزی شده، به حدود 250 میلیارد بودجه نیاز دارد قرار است پس از 3 سال به بهره برداری برسد تا باری از دوش بیماران سرطانی و خانواده آن ها بردارد اما باتوجه به هزینه بالای این مجموعه پیشرفته، مسئولین حساب ویژه ای روی کمک های خیرین، متمکنین و مردم فهیم جنوب کشور به ویژه استان فارس کرده اند.

در همین راستا جلسه ای با حضور مسئولین شبکه بهداشت و سپاه کازرون در دفتر رئیس شبکه برگزار شد تا تمهیداتی در خصوص یاری رساندن جهت اتمام پروژه اندیشیده شود.


احداث بیمارستان فوق تخصصی سرطان جنوب کشور نیازمند همدلی همگانیست+ عکس

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کازرون ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت مولای متقیان علی (ع) به بخشندگی و انفاق آن حضرت اشاره کرد و اظهارداشت: ما باید از مولایمان علی (ع) تأسی جوییده و با جدیت برای احداث این بیمارستان همراهی کنیم.

سروان پاسدار حسن کریمی عنوان داشت: مردم کازرون مردمی ارزشمند، ایثارگر و فداکار هستند و همان‌گونه که طی سالیان متمادی نشان داده‌اند، همواره در انجام اقدامات خیر پیشگام بوده و در احداث این بیمارستان نیز به‌طور شایسته‌ای مشارکت می‌کنند.

احداث بیمارستان فوق تخصصی سرطان جنوب کشور نیازمند همدلی همگانیست+ عکس

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: کوچکترین وظیفه ما مسئولین اینست که کاری انجام دهیم که بیمار و خانواده اش جز تحمل رنج و مشقت بیماری غصه دیگری نداشته باشند و ساخت این بیمارستان با همدلی و مشارکت مردم سراسر استان امکان پذیر است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی با اشاره به آمار بیماران سرطانی در کشور بیان داشت: در این بیمارستان علاوه بر درمان به آموزش، پیشگیری و تحقیقات مرتبط با سرطان نیز پرداخته می‌شود و این امر نقش مؤثری در ارتقای سلامت استان فارس خواهد داشت.

احداث بیمارستان فوق تخصصی سرطان جنوب کشور نیازمند همدلی همگانیست+ عکس

دکتر بندر برامکی افزود: باید اقشار مختلف مردم و تمامی مسئولین نسبت به اهمیت این مسئله آگاه شوند تا با تمام توان در انجام این امر خیر مشارکت کنند.

گفتنی است در پایان این جلسه جهت هماهنگی با دیگر مسئولین شهرستان و  آگاه سازی مردم، مصوباتی به امضاء حضار رسید و مقرر گردید در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: