آخرین اخبار
کد خبر: ۶۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
با تلاش پایگاه تاکتیکی اطلاعات سپاه کازرون؛
فردی سابقه دار که اقدام به تهدید افراد می نمود در شهرک شهید بهشتی کازرون دستگیر و یک قبضه کلت کمری در بازجویی از وی کشف شد.

به گزارش تنویر،‌ با تلاش بسیجیان ناحیه مقاومت کازرون، فردی سابقه دار که اقدام به تهدید افراد می نمود در شهرک شهید بهشتی کازرون دستگیر و یک قبضه کلت کمری در بازجویی از وی کشف شد.
کشف یک قبضه کلت کمری رولور/ دستگیری متهمی که ایجاد رعب و وحشت می کرد+ عکس

مسئول اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج کازرون در گفت و گو با تنویر با اعلام این خبر اظهارداشت: پس از تحقیقات میدانی که توسط نیروهای پایگاه تاکتیکی اطلاعات سپاه صورت گرفت، بامداد جمعه گذشته در حالی که متهم درحال تهدید و ایجاد رعب و وحشت بود در شهرک شهید بهشتی دستگیر و در بازجویی از وی یک قبضه کلت کمری رولور 6 تیر کشف شد.

وی با اشاره به سوابق متهم گفت: این فرد 3 مورد سابقه کیفری در مواردی همچون ضرب و جرح، مواد مخدر و تهدید و ایجاد رعب و وحشت داشته و هم اکنون پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی انتقال داده شده است.

کشف یک قبضه کلت کمری رولور/ دستگیری متهمی که ایجاد رعب و وحشت می کرد+ عکس

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه ایجاد نا امنی و جولان دادن اراذل و اوباش را نمی دهیم و دستگاه محترم قضا هم با عزم راسخی که در مسئولان امر دیده می شود قاطعانه با مخلین نظم و آرامش در جامعه برخورد خواهد کرد.

گفتنی است شهرستان کازرون از جمله مکان هایی است که بارها شاهد حوادث خونین به ضرب گلوله بوده است و لازم است بطور جدی اقدامات پیشگیرانه تا حصول نتیجه از جانب مسئولین مربوطه دنبال شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: