آخرین اخبار
کد خبر: ۶۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
با حضور اعضاء شورا مرکز رشد و مدیر تجاری سازی پارک خلیج فارس
جلسه اعضاء شورای مرکز رشد دکتر علی اکبر پیرویان با مدیر امور بازاریابی و تجاری سازی پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر پیرامون زمینه های همکاری این دو مرکز برگزار شد و از طرح های در آستانه تجاری شدن مرکز شهید پیرویان بازدید به عمل آمد.
به گزارش تنویر، جلسه اعضاء شورای مرکز رشد دکتر علی اکبر پیرویان با مدیر امور بازاریابی و تجاری سازی پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر پیرامون زمینه های همکاری این دو مرکز برگزار شد.

در این جلسه مدیر مرکز رشد شهید پیرویان با اشاره به ضرورت تاسیس شرکت های دانش بنیان خواستار حمایت جدی مسئولان جهت توسعه علم و فناوری شد و اظهارداشت: ما از طریق گسترش شرکت های دانش بنیان قادریم صنایع را ارتقا بخشیم و زمینه اشتغال مولد و بهبود فضای اقتصاد را فراهم کنیم.

مهندس دیوانی رشد خلاقیت های فردی و گروهی را یکی از ویژگی های مجموعه های علمی دانست و با تاکید بر همکاری واحدهای فن آور پارک بوشهر و مرکز رشد کازرون عنوان داشت: در حوزه های گوناگون به ویژه صنعت و کشاورزی، تبدیل خلاقیت ها و دست آوردهای علمی تحقیقاتی به محصولات قابل ارائه به بازار، برگزاری دوره های آموزشی زمینه های مساعدی برای همکاری و فعالیت مشترک وجود دارد.

مدیر امور بازاریابی و تجاری سازی پارک علم و فناوری بوشهر با اشاره به مراکز متعدد دانشگاهی و وجود نیروهای مستعد در کازرون، زمینه فعالیت علمی تحقیقاتی را مناسب ارزیابی کرد و بیان داشت: توسعه علمی در دنیای امروز قدرت می آورد و هرکشوری در عرصه علمی پیشتاز باشد دست برتر را در مناسبات خواهد داشت.

مهندس دریس زاده در ادامه خواستار ایجاد شرکت های فن آور در دانشگاه ها متناسب با زیر ساخت های هر مجموعه دانشگاهی شد و با تاکید بر پذیرش شرکت های فعال مرکز رشد شهید پیرویان در پارک لیان بوشهر عنوان داشت: ارائه خدمات برند سازی برای شرکت ها در نمایشگاه های علم و فناوری، راه اندازی مرکز خیرین کارآفرین در جهت ارائه تسهیلات به کارآفرینان، تشکیل کارگروه تجاری سازی جهت تعامل با نهادهای صنعتی از جمله اولویت هایی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

در پایان نیز اعضاء شورای مرکز رشد و مدیر تجاری سازی پارک خلیج فارس از نزدیک از طرح های در آستانه تجاری شدن مرکز شهید پیرویان بازدید کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: