آخرین اخبار
کد خبر: ۶۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
در ادامه سلسله برنامه های فرهنگی خانواده صورت گرفت؛
مسئول فرهنگی خانواده ناحیه مقاومت بسیج کازرون با اشاره به سلسله برنامه های اجرایی در این کانون اظهارداشت: در ماه های گذشته کلاس هایی از قبیل طب سنتی، روان شناسی خانواده و تربیت فرزند برگزار شده است.
به گزارش تنویر، در ادامه سلسله برنامه های فرهنگی خانواده کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در دارالقرآن بسیج ناحیه مقاومت کازرون برگزار گردید.
برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی در دارالقرآن بسیج کازرون+ عکس

مسئول فرهنگی خانواده پاسدارن ناحیه مقاومت کازرون با اشاره به سلسله برنامه های اجرایی در این طرح اظهارداشت: در ماه های گذشته کلاس هایی از قبیل طب سنتی، روان شناسی خانواده و تربیت فرزند برگزار شد.

برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی در دارالقرآن بسیج کازرون+ عکس

هادی عارف به برگزاری هفتگی کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی ویژه همسران و فرزندان نیروهای پایور در دارالقرآن بسیج اشاره و تاکید کرد: از آنجا که ترویج انس با قرآن و تربیت قرآنی از اهداف مدنظر سپاه است خانواده های پاسداران در اولویت این اهداف هستند و هرهفته با برگزاری مسابقات قرآنی در دارالقرآن بسیج به برگزیدگان جوایز نفیسی اهداء می شود.

برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی در دارالقرآن بسیج کازرون+ عکس

وی در پایان افزود: ان شاء الله این کانون در صدد است که برنامه فرهنگی خانواده را در مهرماه سال جاری با موضوعاتی همچون «ایمنی» و «شبکه های اجتماعی آسیب ها و تهدیدها» برگزار کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: