آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۱
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی اظهارداشت: متاسفانه کسانی با آغاز مذاکرات هسته ای خط زدودن استکبار ستیزی و حذف شعار مرگ بر آمریکا در کشور را به راه انداختند و به موازات آن برای توجیح افکار شوم خود دست به تحریف شخصیت و افکار نورانی بنیان گذار کبیر انقلاب زدند.
فرمانده سپاه کازرون در مصاحبه با خبرنگار تنویر به حرکت های خزنده برخی افراد حامی فرهنگ و نفوذ غرب در کشور واکنش نشان داد و اظهارداشت: متاسفانه کسانی با آغاز مذاکرات هسته ای خط زدودن استکبار ستیزی و حذف شعار مرگ بر آمریکا در کشور را به راه انداختند و به موازات آن برای توجیح افکار شوم خود دست به تحریف شخصیت و افکار نورانی بنیان گذار کبیر انقلاب زدند.
همکاری با آمریکا با ماهیت جمهوری اسلامی در تضاد است

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی با انتقاد از زمزمه های مطرح شده از سوی برخی چهره ها و جریان های سیاسی مبنی بر همکاری و گسترش ارتباط با آمریکا این هدف را اشتباهی غیرقابل جبران و نابخشودنی خواند و تاکید کرد: برخی دم از همکاری با آمریکا در مسائل منطقه، راه اندازی پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا، بازگشایی سفارت ایالات متحده در ایران و یا همکاری های اقتصادی مستقیم با آمریکا می زنند که همه این ها با ماهیت جمهوری اسلامی در تضاد است.

خط تبلیغی غیرصحیح که از برخی خطوط قرمز رسمی صرف نظر شده خلاف واقع و دروغ است

شرفی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر محدود بودن مذاکرات به مسائل هسته ای، از خط تبلیغی دروغی که وانمود می کرد مواضع مقام معظم رهبری در جلسات خصوصی و عمومی متفاوت و دوگانه است انتقاد کرد و عنوان داشت: ایشان عینا فرمودند: «هر آنچه رهبری در جلسات عمومی می‌گوید عیناً همان مسائلی است که در جلسات خصوصی به رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان ذیربط می‌گوید بنابراین این خط تبلیغی غیرصحیح که از برخی خطوط قرمز رسمی در جلسات خصوصی صرف نظر شده است، خلاف واقع و دروغ است.»

تحریف شخصیت امام و مواضع رهبر انقلاب راهی برای باز شدن پای غرب به کشور

وی در ادامه بیان داشت: بنایراین متوجه می شویم که جریان های حامی باز شدن پای غرب به کشور برای رسیدن به خواسته های خود به تحریف شخصیت امام و مواضع رهبر انقلاب می پردازد و از این دروغ پردازی هیچ ابایی ندارد.

هنوز ملت مقاوم ایران را نشناخته اند!

این مقام مسئول به امیدواری غرب به ویژه آمریکا برای رسیدن به خواسته هایش از طریق روابط پسا برجام و اظهار شادمانی صهیونیست ها از کوتاه شدن دست ایران از آسیب رساندن به رژیم غاصب اسرائیل تا پایان برجام اشاره و ابراز داشت: به هیچ عنوان اجازه نفوذ آمریکایی ها به کشور را نمی دهیم خواه نفوذ اقتصادی باشد یا سیاسی! آن ها هنوز ملت مقاوم ایران را نشناخته اند! فکر می کنند با این توافقی که هنوز سرنوشتش مبهم است می توانند امنیت رژیم کودک کش و نامشروع اسرائیل را تامین کنند.

کمترین تردیدی در تجهیز جبهه مقاومت به دل راه نمی دهیم

شرفی افزود: ما کمترین تردیدی در تجهیز جبهه مقاومت و نیروهای مخالف رژیم صیهونیستی به دل راه نمی دهیم و تمام توان خود را طبق دستور صریح رهبر انقلاب برای تجهیز کرانه باختری و گسترش مقاومت در سراسر سرزمین فلسطین بکار خواهیم بست و ان شاءالله در آینده ای نه چندان دور سرگذشت این رژیم جعلی به کتب تاریخی می پیوندد و مسلمانان جهان با خیالی آسوده به زیارت مسجد الاقصی خواهند رفت.

سد محکم شورای نگهبان در مقابل خواسته های نامشروع

وی انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را از اهمیت بالایی برخوردار دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که نظارت شورای نگهبان را برنمی تابند همان هایی اند که رای مردم در سال 88 را برنتابیدند و آشوب های خیابانی را به راه انداختند چون می دانند چشم تیز بین شورای نگهبان سد محکمی در مقابل خواسته های نامشروعشان ایجاد کرده و با فشار براین نهاد انقلابی می خواهند این نهاد را به انزوا بکشانند.

کمک بزرگ مجلسی ها در راستای تامین منافع ملت

فرمانده سپاه کازرون ارجاع برجام به مجلس را از وظایف مبین دولت طبق قانون اساسی برشمرد و تصریح کرد: چکش کاری و نظارت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی که نظرات متفاوتی در خصوص سند تهیه شده دارند می تواند کمک بزرگی در راستای تامین منافع ملت باشد.

چپاول ها و ظلم های زورگویان عالم از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد

وی در پایان خواستار همدل و همزبان شدن ملت و دولت در برابر دشمنان به ویژه آمریکا شد و تاکید کرد: مردم ما خیانت های آمریکا و دیگر کشورهای حامی استکبار در حق کشورشان را فراموش نخواهند کرد و به هیچ وجه چپاول ها و ظلم های زورگویان عالم از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد و همچنان شعار ملت ما «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» است.

نام:
ایمیل:
* نظر: