آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶
توسط حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)
به مناسبت سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت امام علی (ع)، جشن بزرگ «شب مهربونی» پنج شنبه 26 شهریورماه ساعت 21 در بوستان آزادی کازرون برگزار می شود.

به گزارش تنویر به مناسبت سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام علی (ع)، جشن بزرگ «شب مهربونی» پنج شنبه 26 شهریورماه ساعت 21 در بوستان آزادی کازرون برگزار می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) کازرون با در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به لزوم ترویج ازدواج آسان در بین جوانان، اظهار داشت: سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا (س) و امام علی (ع) فرصت مغتنمی برای ترویج ازدواج آسان بر مبنای سیره اهل بیت (ع) است.

به گفته بسیجی پاسدار رضا توان، ازدواج یکی از بهترین نیازهای آدمی است که دین مقدس اسلام به آن اهمیت فراوانی داده است و آن را از بهترین سنت های دینی شمرده که مایه برکات بی شماری است.

وی با اشاره به بالا رفتن سنّ ازدواج در بین جوانان ایرانی، گفت: آن چه امروز در جامعه ما در عمل دیده می شود، متأسفانه برخلاف سفارشات اسلام است و آمارها از بالارفتن سن ازدواج حکایت دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی کازرون (ع)، سخت گیری های بی مورد خانواده ها را یکی از مهمترین دلایل بالا رفتن سنّ ازدواج در بین جوانان ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: بالا رفتن سنّ ازدواج موجب بروز آسب های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نظیر افزایش جرایم اجتماعی، عدم توازن جمعیت پسران و دختران آماده به ازدواج، پیر شدن جمعیت، منسوخ شدن ارزش های معنوی در جامعه و ... می شود.

توان در پایان با تشکر از کمیته امداد امام خمینی (ره) کازرون که در برگزاری این جشن بسیج را یاری می کند، بیان داشت: یکی از اهداف برگزاری جشن بزرگ «شب مهربونی»، تأمین خرید جهیزیه برای 100 زوج جوان نیازمند می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: