آخرین اخبار
کد خبر: ۶۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
با هدف یاری بیماران سرطانی صورت گرفت؛
اسماعیل مسیح گل اظهارداشت: با این امید که توجه مردم و مسئولین را به افراد سرطانی جلب کنیم تا شاید با کمک یکدیگر بتوانیم بخشی از مشکلات این عزیزان را کاهش دهیم این حرکت را آغاز کردم.
به گزارش تنویر، دوچرخه سوار بسیجی با شعار «حمایت از بیماران سرطانی» از مرکز استان بوشهر تا مرکز فارس را رکاب زد.

اسماعیل مسیح گل جوان برازجانی که مدرک کارشناسی رشته روابط عمومی را داراست و به کشاورزی مشغول است و خود را فعال فرهنگی اجتماعی می داند برای حمایت از بیماران سرطانی بوشهر را به قصد بیمارستان امیر شیراز ترک کرد.

این جوان برازجانی می گوید؛ مسئولین استقبال مناسبی از این حرکات ها نمی کنند و گاها چیزهایی گفته می شود که ناراحت کننده است و از ابتدای مسیر تاکنون هیچ مجموعه ای به جز سپاه پاسداران همکاری خاصی با ما نداشته است.
جوان بسیجی از «بوشهر» تا بیمارستان «امیر» شیراز را با شعار حمایت از بیماران سرطانی رکاب زد/ دیدار با فرماندار کازرون+ عکس

وی تقریبا 3 ماه پیش نیز با شعار «ورزش آری اعتیاد هرگز» به مدت 23 روز از بوشهر تا تهران را رکاب زد که با استقبال برخی چهره های فرهنگی شناخته شده نیز مواجه شده بود.

این جوان بسیجی در مصاحبه با خبرنگار تنویر، هدف خود از انجام این حرکت ارزشمند را زنده نگه داشتن ارزش های انسانی و کمک به هم نوع برشمرد و اظهارداشت: با این امید که توجه مردم و مسئولین را به افراد سرطانی جلب کنیم تا شاید با کمک یکدیگر بتوانیم بخشی از مشکلات این عزیزان را کاهش دهیم این حرکت را آغاز کردم و ان شاء الله با آگاهی هایی که به مردم می دهیم بتوانیم از ابتلای دیگران به این بیماری مهلک تا حدودی جلوگیری کنیم.

مسیح گل با اشاره به اقدام ارزشمند معلم مریوانی گفت: وقتی به شیراز رسیدیم قصد داریم موی سر خود را بتراشیم تا به بیماران سرطانی و خانواده آنان بگوییم که تنها نیستند.

وی ضمن تسلیت فاجعه منا خاطرنشان کرد: به علت فاجعه منا و ابراز همدردی با خانواده شهدای این حادثه با لباس سیاه مسیر را ادامه خواهم داد.

جوان بسیجی از «بوشهر» تا بیمارستان «امیر» شیراز را با شعار حمایت از بیماران سرطانی رکاب زد/ دیدار با فرماندار کازرون+ عکس

این جوان بسیجی در پایان با تشکر از فرماندار و مسئولین سپاه کازرون عنوان داشت: این حرکت با همکاری موسسه محک صورت گرفته و در طول مسیر نیز تراکت هایی برای کمک به بیماران مبتلا به سرطان در اختیار مسئولین و مردم قرار می دهیم.

این فعال فرهنگی اجتماعی حرکت بعدی خود را در ماه های آینده و با شعار «اهداء عضو» انجام خواهد داد و برای این هدف بناست سفری به درازای ایران اسلامی را پشت سر بگذارد و در طول این مسیر با ورزشکاران، هنرمندان و مسئولین دیدار کند تا دیگران را تشویق کند همچون خود کارت اهداء عضو دریافت کنند.

گفتنی است مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج و اسماعیل مسیح گل با حضور در فرمانداری با فرماندار کازرون دیدار و درخصوص اهداف این برنامه گفت و گو کردند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: