آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی
حجت الاسلام آزاده گفت: در ابتدای انقلاب اقتضای زمان جهاد با سلاح بود اما امروز علاوه بر آمادگی رزمی که وظیفه هر مسلمان منتظر مهدی موعود(عج) است باید با قلم و فکر خود به جهاد برخیزیم و عرصه علم را از دستان دشمن بگیریم.
به گزارش تنویر، به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی طرح همکلاسی آسمانی با حضور جمعی از فعالان و فرمانده واحدهای حوزه شهید فهمیده در گلزار شهدا بهشت زهرا(س) برگزار شد.

تجدید پیمان مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده کازرون با شهدا+ عکس

حجت الاسلام آزاده با اشاره به حضور رزمندگان کم سن و سال در دفاع مقدس اظهارداشت: ما بارها و بارها شنیده ایم که نوجوانان برای پیوستن به جبهه های جنگ حق علیه باطل دست در شناسنامه خود می کردند تا در مقابل دشمن بایستند.


تجدید پیمان مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده کازرون با شهدا+ عکس

آزاده در ادامه افزود: در ابتدای انقلاب اقتضای زمان جهاد با سلاح بود اما امروز علاوه بر آمادگی رزمی که وظیفه هر مسلمان منتظر مهدی موعود(عج) است باید با قلم و فکر خود به جهاد برخیزیم و عرصه علم را از دستان دشمن بگیریم.


تجدید پیمان مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده کازرون با شهدا+ عکس

سخنرانی و روایتگری، مداحی، قرائت زیارت عاشورا و غبارروبی و شستشوی گلزار شهدا از جمله برنامه های طرح همکلاسی آسمانی بود.

تجدید پیمان مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده کازرون با شهدا+ عکستجدید پیمان مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده کازرون با شهدا+ عکستجدید پیمان مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده کازرون با شهدا+ عکستجدید پیمان مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده کازرون با شهدا+ عکستجدید پیمان مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده کازرون با شهدا+ عکستجدید پیمان مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده کازرون با شهدا+ عکستجدید پیمان مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده کازرون با شهدا+ عکستجدید پیمان مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده کازرون با شهدا+ عکس
نام:
ایمیل:
* نظر: