آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
در نشست چرا مرگ بر آمریکا؟ مطرح شد
سرهنگ پاسدار غلامرضاشرفی گفت: غرب به کمک وابستگان داخلی خود در پی آن است که دشمن را به رقیب و رقیب را به متحد و در نهایت متحد را به شریک تبدیل کند، شریکی که قدرت برتر و ارباب است و این همان نفوذی است که در پسا برجام به دنبال آن هستند.
به گزارش تنویر، فرمانده سپاه کازرون در نشست سیاسی «چرا مرگ بر آمریکا؟» که به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد با اشاره به خباثت های آمریکایی ها در حق ملت ایران اظهارداشت: اگر تمام ظلم هایی که از جانب آمریکا نصیب ملت ما شده است به دست فراموشی بسپریم کودتای 28 مرداد سال 32 و سر کار آوردن دیکتاتوری محمدرضا پهلوی به مدت 24 سال دیگر کافی است تا ملت ما بلند و رسا شعار «مرگ بر آمریکا» سر دهد.
استحاله انقلاب هدف غرب برای اربابی بر سر ملت ایران است/ عقلانیت انقلابی و سازشکاری دو مقوله جداست+ عکس

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی صهیونیست جهانی را دشمن دیروز، امروز و فردای ملت ایران دانست و با تاکید بر احاطه شبکه های صهیونیستی بر مراکز قدرت خاطرنشان کرد: تا زمانی که مراکز قدرت آمریکا و نظام حاکم آن در دست لابی های صهیونیستی و همپیمانان آن ها باشد به هیچ وجه سیاسیت خباثت آلود آن ها در مواجهه با دیگر ملت ها از جمله ایران تغییر نخواهد کرد.
استحاله انقلاب هدف غرب برای اربابی بر سر ملت ایران است/ عقلانیت انقلابی و سازشکاری دو مقوله جداست+ عکس

شرفی سیاست دشمن را پیش گرفتن خط استحاله انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: غرب به کمک وابستگان داخلی خود در پی آن است که دشمن را به رقیب و رقیب را به متحد و در نهایت متحد را به شریک تبدیل کند، شریکی که قدرت برتر و ارباب است و این همان نفوذی است که در پسا برجام به دنبال آن هستند.

وی با انتقاد از خاطره سازی برخی چهره های سیاسی برای حذف شعار مرگ بر آمریکا عنوان داشت: امام از احدی نمی ترسید که منتظر فرصتی برای حذف شعار مرگ بر آمریکا باشد و این دست خاطره سازی ها هیچ گاه موجب تغییر نگرش ملت انقلابی ایران به مستکبر نخواهد شد.
استحاله انقلاب هدف غرب برای اربابی بر سر ملت ایران است/ عقلانیت انقلابی و سازشکاری دو مقوله جداست+ عکس

این مقام مسئول مرگ بر آمریکا را یک اولویت و یک اصل برای هر آزادی خواه بر شمرد و با اشاره به تجلی «هیهات من الذله» و «اعوذ بالله من الشیطان الرجیم» در مرگ بر آمریکا خاطرنشان کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست های آمریکا، یعنی پاسداشت صدهزار جانباز شیمیایی و شهدای مظلوم هواپیمای مسافربری، یعنی هر فتنه ای در جهان رخ می دهد سرنخش را باید در کاخ سفید جستجو کرد.

وی با یادآوری بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، عدم اجرای تعهدات آمریکایی ها نسبت به ژاپنی ها را نمونه ای از بد عهدی غرب خواند و عنوان داشت: ژاپنی ها تقریبا از بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون در حال اعتماد سازی هستند و به خواست آمریکا ارتش خود را برای اعتماد سازی منحل کردند اما هنوز که هنوز است اجازه تشکیل ارتش به ژاپن داده نشده است.
استحاله انقلاب هدف غرب برای اربابی بر سر ملت ایران است/ عقلانیت انقلابی و سازشکاری دو مقوله جداست+ عکس

شرفی بین عقلانیت انقلابی و سازشکاری تفاوت قائل شد و تصریح کرد: آمریکا هیچ محدودیتی در پیشروی برای خود قائل نیست و حد یقفی نمی شناسد برای همین است که هرگاه قدمی عقب گذاشتیم به سرعت آن ها پای خود را از گلیمشان درازتر کرده اند و به قول حضرت امام رحمه الله علیه جنگ ما با آمریکا جنگ «ایمان و عقیده» است و مرز و جغرافیا نمی شناسد.

در پایان نیز فرمانده سپاه کازرون به سئوالات دانشجویان پاسخ گفت.

از جمله حواشی این برنامه لگد کوب کردن پرچم آمریکا، اسرائیل و انگلیس و به آتش کشیدن پرچم این کشورهای مستکبر بود.

استحاله انقلاب هدف غرب برای اربابی بر سر ملت ایران است/ عقلانیت انقلابی و سازشکاری دو مقوله جداست+ عکساستحاله انقلاب هدف غرب برای اربابی بر سر ملت ایران است/ عقلانیت انقلابی و سازشکاری دو مقوله جداست+ عکس

 

نام:
ایمیل:
* نظر: