آخرین اخبار
کد خبر: ۷۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
سردار نقدی در کنگره 260 شهیده زن استان اصفهان:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اولین درس شهیده واعظی حضور صحیح در جامعه است و مهر باطلی می‌زند بر تفکری که زن را به عنوان کالا می‌بینند.

 به گزارش تنویر به نقل از فارس،‌ سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در کنگره ملی شهیده‌ طیبه واعظی و 260 شهیده زن استان اصفهان گفت: امروز به یاد اسوه شهیدی جمع شده‌ایم که شاید تصمیم گرفته پس از سال‌ها غربت سری به ما بزند و پیام‌های خود را به نسل امروز منتقل کند.

وی ادامه داد: این شهیده می‌خواهد ما راه را در غبار فتنه و در ورای تزویر گم نکنیم و آن راه باشکوهی که آنها با انقلاب شروع کردند بها پایان برسانیم؛ سلام و درود خدا بر این شهیده و بر مادر این شهیده که توانسته چنین فرزندی تربیت کند که همه ما خود را مدیون به آنها می‌دانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه درس‌های زیادی می‌توان از معارف موجود در زندگی این شهیده با وجود سنی کم گرفت، ادامه داد: اولین درس این شهیده حضور صحیح در جامعه است و مهر باطلی می‌زند بر تفکری که زن را به عنوان کالا می‌بینند.

وی ادامه داد: اگر حضور اجتماعی پررنگ‌تر از حضور چریکی و مبارزاتی علیه یک حکومت مستبد وجود دارد؟ این شهیده در چنین عرصه‌ای که اوج حضور یک زن در جامعه است حاضر می‌شود  با رعایت حیا و حجاب در احکام دینی به مبارزه می‌پردازد.

سردار نقدی افزود: در لحظاتی که همرزمان این شهید در مقابل چشمانش به شهادت می‌رسند و در محاصره نیروهای رژیم ستمشاهی که هر انسانی در چنین موقعیتی به حفظ جانش فکر می‌کند این شهیده به فکر حجاب خویش است و به مأموری که قصد داشت چادر را از سر او بکشد می‌گوید مرا بکشید اما چادرم را بر ندارید.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: