آخرین اخبار
کد خبر: ۷۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
در آئین افتتاح بنای مرکز رشد شهید پیرویان سپاه کازرون
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی در آئین افتتاح بنای مرکز رشد شهید پیرویان اظهارداشت: این مرکز با حمایت سپاه پاسداران و با هدف رشد استعدادهای جوانان خلاق در زمینه های علم و فناوری راه اندازی شده است و مخترعان و مبتکران از حمایت های این نهاد برخوردار خواهند شد.
به گزارش تنویر، معاون دانش و پژوهش و رئیس سازمان بسیج علمی و پژهشی و فناوری سپاه فجراستان فارس در حاشیه آیین رونمایی از اختراعات بسیجیان که توام با افتتاح ساختمان مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهید پیرویان در ناحیه مقاومت کازرون بود در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: بعد از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش در مسیر جهاد علمی، در تمام استان های کشور دو مجموعه به نام دانش و پژوهش و سازمان علمی و پژوهشی و فناوری راه اندازی شد.
دهقانی:تجاری‌سازی ایده‌ها و اختراعات هدف از تشکیل مراکز رشد است/شرفی:95 نفر از جوانان مبتکر و مخترع عضو مرکزرشد شدند
یاسر دهقانی با بیان اینکه هدف از تشکیل این دو مجوعه تجاری سازی ایده ها و اختراع های دانشجویی است خطرنشان کرد: در استان فارس نیز از طرح ها و ابتکاراتی که قابلیت تجاری سازی داشته باشند از حمایت مالی این نهاد برخوردار خواهند شد و درصورت نیاز روند کار آن ها در سطح ملی پیگیری می شود.
وی با اشاره به فعالیت مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهید دکتر علی‌اکبر پیرویان ناحیه مقاومت کازرون اظهارداشت: هم اینک سه مرکز رشد در زمینه شیمی و کامپیوتر در شیراز وجود دارد و یک بخش مشابه آن نیز در هفته بسیج در نی ریز افتتاح می شود.
فرمانده ناحیه بسیج مقاومت کازرون در حاشیه آئین افتتاح ساختمان مرکز رشد بیان داشت: این مرکز با حمایت سپاه پاسداران و با هدف رشد استعدادهای جوانان خلاق در زمینه های علم و فناوری راه اندازی شده است و مخترعان و مبتکران از حمایت های این نهاد برخوردار خواهند شد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی با اشاره به مراحل ساخت بنای مرکز رشد خلاقیت و فناوری سپاه کازرون گفت: اعتباری که برای راه اندازی این مرکز هزینه شده یک میلیارد ریال است و 95 نفر از جوانان مبتکر و مخترع و دانشجویان شهرستان کازرون در این مرکز عضو شدند و ان‌شاءالله با افتتاح این بنا در آینده شاهد استقبال بیشتر عزیزان نخبه و دانشگاهیان از این مرکز باشیم.

دهقانی:تجاری‌سازی ایده‌ها و اختراعات هدف از تشکیل مراکز رشد است/شرفی:95 نفر از جوانان مبتکر و مخترع عضو مرکزرشد شدند
مهندس دیوانی مدیر مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهید پیرویان گفت: این مرکز دارای بخش های مختلف از جمله پژوهش، جذب و پذیرش، مدیر فنی، مدیر بازاریابی و فروش است که توسط اساتید جوان دانشگاه های کازرون اداره می شود و امیدواریم با راه اندازی این مرکز که در ناحیه مقاومت کازرون واقع شده است روحیه ما می توانیم را به دانشگاه ها و نخبگان منتقل کنیم.
دکتر عباسپور عضو شورای مرکز رشد شهید پیرویان در حاشیه این مراسم اظهارداشت: باتوجه به نشاطی که دانشجویان نخبه و مبتکر برای ارائه طرح و رساندن آن به مرحله تولید از خود نشان می دهند می توان با تکیه بر این توانمندی ها بسیاری از نیازها را برطرف کرد.
این استاد دانشگاه به پیشنهادهای مرکز رشد شهید پیرویان به برخی از نهادهای دولتی برای انجام پروژه های تحقیقاتی اشاره کرد و بیان داشت: بارها شاهد بودیم که نهادهای متولی بر عدم توان انجام برخی پروژه ها در سطح شهرستان تاکید داشتند اما با توکل به خدا و گذراندن مراحل مطالعاتی و حمایت ویژه ناحیه مقاومت کازرون توانستیم چیزی را که از نگاه مسئولین غیر ممکن می‌نمود به سود دهی برسانیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون باتوجه به دست آوردهای قابل توجهی که برای همگان قابل لمس است نیاز است مسئولین با تمام توان موانع را برای حضور جوانان از میان بردارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: