آخرین اخبار
کد خبر: ۷۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
توسط مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهید پیرویان سپاه کازرون
جشنواره دانشجویی و دانش آموزی «ایده و خلاقیت تلاش» توسط مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهید دکتر علی اکبر پیرویان ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون به مدت دو روز برگزار می شود.
به گزارش تنویر، جشنواره دانشجویی و دانش آموزی «ایده و خلاقیت تلاش» توسط مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهید دکتر علی اکبر پیرویان ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون به مدت دو روز برگزار می شود.

مدیر مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهید پیرویان با اعلام این خبر اظهارداشت: این جشنواره به مدت دو روز در تاریخ های 25 و 26 آذرماه در سالن 9 دی(سالن بصیرت) ناحیه مقاومت بسیج برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مرکز رشد مراجعه کنند.

مهندس دیوانی حوزه هوافضا، ایده و اختراع، سازه های ماکارونی و رباتیک را عرصه های رقابتی دانش آموزان و دانشجویان خواند و هدف از برگزاری این جشنواره را کشف استعداد ها و تشویق ایشان به حرکت در مسیر پرشتاب علمی دانست و بیان داشت: نوجوانان و جوانان بسیاری داریم که با ایده های نو و اختراعات خود قادراند آینده کشور را متحول کنند.

دیوانی در ادامه افزود: باید مراکزی برای توجه به طرح‌ها و ایده‌های این عزیزان وجود داشته باشد در غیر اینصورت یا این استعداد‌ها به مرور خاموش می‌شوند یا جذب کشورهای خارجی می‌شوند.

گفتنی است این جشنواره توسط مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهید پیرویان ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه سلمان فارسی، آموزشکده سما و آموزش و پرورش کازرون برگزار می‌شود.

جشنواره دانشجویی و دانش آموزی «ایده و خلاقیت تلاش» برگزار می شود+ پوستر
نام:
ایمیل:
* نظر: