آخرین اخبار
کد خبر: ۷۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
با حضور دانشجویان و اعضاء هیئت رئیسه
رئیس دانشگاه آزاد کازرون اظهارداشت: حضورم در این برنامه برای شنیدن نظرات شما دانشجویان است و با توجه به شناختی که از دانشگاه دارم تمام سعی خود را برای برطرف کردن مشکلات و نزدیک شدن به شرایط مطلوب به کار خواهم بست.
به گزارش تنویر، تریبون آزاد صنفی توسط بسیج دانشجویی با حضور دانشجویان و اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون برگزار شد.
تریبون آزاد «صنفی» در دانشگاه آزاد کازرون برگزار شد+عکس

دکتر سعید خاتمساز رئیس دانشگاه آزاد که خود از اعضاء هیئت علمی واحد کازرون است با تقدیر از استقبال دانشجویان اظهارداشت: حضورم در این برنامه برای شنیدن نظرات شما دانشجویان است و با توجه به شناختی که از دانشگاه دارم تمام سعی خود را برای برطرف کردن مشکلات و نزدیک شدن به شرایط مطلوب به کار خواهم بست.

تریبون آزاد «صنفی» در دانشگاه آزاد کازرون برگزار شد+عکس

دکتر خاتم با اعلام حمایت خود از فعالیت تشکل های دانشجویی بیان داشت: تشکل هایی که دارای مجوز هستند و در چهارچوب قانون فعالیت می کنند مورد حمایت دانشگاه خواهند بود و با توجه به سرانه فرهنگی که برای هر دانشجو در نظر گرفته می شود تلاش می کنیم سلایق و جریان های فکری مختلف حمایت می کنیم.

دانشجویان نظرات و سئوالات خود را پیرامون مسائلی از قبیل سلف سرویس، ایاب و ذهاب دانشجویان، امکانات رفاهی و ورزشی، بررسی مشکلات آموزشی و خوابگاهی و نحوه فعالیت تشکل های دانشجویی مطرح کردند.

تریبون آزاد «صنفی» در دانشگاه آزاد کازرون برگزار شد+عکستریبون آزاد «صنفی» در دانشگاه آزاد کازرون برگزار شد+عکستریبون آزاد «صنفی» در دانشگاه آزاد کازرون برگزار شد+عکستریبون آزاد «صنفی» در دانشگاه آزاد کازرون برگزار شد+عکستریبون آزاد «صنفی» در دانشگاه آزاد کازرون برگزار شد+عکستریبون آزاد «صنفی» در دانشگاه آزاد کازرون برگزار شد+عکستریبون آزاد «صنفی» در دانشگاه آزاد کازرون برگزار شد+عکس

 

نام:
ایمیل:
* نظر: