آخرین اخبار
کد خبر: ۷۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
در قالب کاروان های «از مدرسه تا مدرسه»
بیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون در قالب کاروان «از مدرسه تا مدرسه» به همت حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
به گزارش تنویر، بیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون در قالب کاروان «از مدرسه تا مدرسه» به همت حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
بیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکس

یکی از دانش آموزان اعزامی به این اردو  که احساس خود را از سفر به این مناطق غیر قابل بیان، توصیف می کند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: هدف ما از حضور در خاک های مقدس عملیاتی جنوب آشنایی با آرمان های شهدا و رزمندگان و قدم برداشتن در راه آن ها است.

بیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکس

یکی دیگر از دانش آموزان اظهارداشت: ما امنیت و آرامش و اقتدار کشورمان را مدیون خون ها و از خود گذشتگی های رزمندگان و شهدا هستیم و تنها زمانی قادریم در راه آن ها گام برداریم که نسبت به راهشان شناخت و معرفت پیدا کنیم و اردوی «راهیان نور» نیز همین هداف را دنبال می کند.

بیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکس

دیگری با تاکید بر اینکه نزدیک شدن به شهدا یکی از ریسمان های الهی برای رهایی از تاریکی هاست، بیان داشت: انس گرفتن با شهید یکی از استوانه هایی است که می تواند در تهاجمات فرهنگی همچون قطب نما عمل کند و با کنار زدن گرد و غبار ها انسان را نجات دهد.

در این اردوی سه روزه دانش آموزان در اردوگاه شهید مسعودیان اسکان می یابند و روز دوم از یادمان های فتح المبین، شلمچه، معراج شهدا و رزم شبانه بازدید خواهند کرد و روز سوم نیز از یادمان شهدای هویزه بازدید به عمل می آورند.

 گفتنی است مراسم بدرقه دانش آموزان صبح امروز در جوار گلزار شهدای گمنام کازرون برگزار شد.

بیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکسبیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکسبیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکسبیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکسبیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکسبیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکسبیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکسبیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکسبیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکسبیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکسبیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکسبیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکسبیش از 130 نفر از دانش آموزان پسر کازرون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند+ عکس
نام:
ایمیل:
* نظر: