آخرین اخبار
کد خبر: ۷۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
مسئول اطلاعات سپاه کازرون خبرداد:
مسئول اطلاعات سپاه کازرون اظهارداشت: مقام معظم رهبری فرمودند مجموعه‌ی اطلاعات سپاه باید به‌طور دائم مسائل را رصد و تهدیدها را شناسایی کند و ما نیز با اطاعت امرولی آمادگی‌های گوناگون را در بدنه بسیج دهها میلیونی برای جلوگیری از نفوذ دشمن فراهم می‌کنیم.
مسئول اطلاعات سپاه کازرون در گفت و گو با تنویر از برگزاری دوره عمومی «اطلاعات سطح یک» خبرداد و اظهارداشت: این دوره یک روزه به مرکزیت کازرون و با حضور جمعی از رابطین اطلاعات نواحی کازرون، نورآباد، فراشبند و رستم در سالن تازه تاسیس شهیدان «گل‌های داودی» ناحیه مقاومت بسیج کازرون برگزار شد.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: در این دوره بصورت تئوری و عملی مباحث «گزارش نویسی» و «جمع آوری اطلاعات» توسط مربیان سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

وی در پایان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر وظیفه سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی عنوان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند مجموعه‌ی اطلاعات سپاه باید به‌طور دائم مسائل را رصد و تهدیدها را شناسایی کند و ما نیز با اطاعت امر ولی آمادگی های گوناگون را در بدنه بسیج دهها میلیونی برای جلوگیری از نفوذ دشمن فراهم می کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: