آخرین اخبار
کد خبر: ۷۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
فرمانده سپاه کازرون در حاشیه یادواره 1100 شهید:
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی اظهارداشت: تعیین 4 دی ماه که جمع کثیری از فرزندان انقلابی این شهر در خون خود غلتیدند به عنوان «روز کازرون»، نشان از جایگاه والایی است که شهدا در بین مردم این شهر دارند.
فرمانده سپاه کازرون در حاشیه مراسم یادواره 1100 شهید که با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان شهرستان شهید پرور کازرون برگزار می شد در گفتگو با تنویر اظهارداشت: شهدا همیشه با حضور خود خون تازه ای به رگهای انقلاب تزریق کردند و این انقلاب به تعبیری آبیاری شده با خون شهید است برای همین است که مردم ما قدر این بزرگواران را می دانند و مقام ایشان را ارج می‌نهند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی با اشاره به اینکه کازرون دارای سوابق طولانی قبل و بعد از انقلاب است و مدال های افتخار بسیاری بر سینه این شهرستان می درخشد بیان داشت: تعیین 4 دی ماه که جمع کثیری از فرزندان انقلابی این شهر در خون خود غلتیدند به عنوان «روز کازرون»، نشان از جایگاه والایی است که شهدا در بین مردم این شهر دارند.

شرفی با تشکر از فرمانده رشید اسلام سردار فضلی که به شهرستان سفر کردند و تشکر ویژه از رزمندگان سرافراز گردان فجر و هیئت رزمندگان اسلام که تلاشی چندماهه برای برپایی این یادواره نمودند خاطرنشان کرد: امسال دومین سالی است که 4 دی ماه به عنوان روز کازرون تعیین شده و یادواره ای به همین مناسبت در این روز برگزار می شود و هر سال بر شکوه و عظمت آن افزوده می شود که جای قدردانی از تمام مردم شهید پرور خصوصا دست اندرکاران این مراسم دارد.

گفتنی است یادواره 1100 شهید شهرستان کازرون امسال به یاد 183 شهید سرافراز کازرون در گردان همیشه پیروز فجر از لشکر 33 المهدی برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: