آخرین اخبار
کد خبر: ۷۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
بسیج جامعه زنان در آستانه حماسه 9 دی:
بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت کازرون در آستانه سالروز حماسه 9 دی با صدور بیانیه ای فتنه و فتنه گران را محکوم و اعلام کرد هرگونه تحرک انحرافی در جریان انتخابات اسفندماه از نگاه تیز بین بسیجیان دور نمی ماند.

به گزارش تنویر، بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت کازرون در آستانه سالروز حماسه 9 دی با صدور بیانیه ای فتنه و فتنه گران را محکوم و اعلام کرد هرگونه تحرک انحرافی در جریان انتخابات اسفندماه از نگاه تیز بین بسیجیان دور نمی ماند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

                                       بسم الله الرحمن الرحیم

درششمین سالگرد حماسه نهم دیماه و درآستانه برگزاری انتخاباتی با شکوه قرار گرفته ایم لذا بدخواهان ملت ایران، قصد دارند تا با تجربه گرفتن از شکست خویش در برپایی فتنه 88، توطئه ای دیگر را طراحی و فتنه ای دیگر برپا کنند چرا که نیش زدن اقتضای طبیعت عقرب است اما شگفت آور، عظمت انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران است که رویین تنانه در برابر زهرآگین ترین تیرها و پیچیده ترین فتنه ها با هوشیاری، مقاومت می کند و هرچه دشمن مرموزانه تر وارد عمل می شود، ملت ما به پشتوانه ایمان و توکل خویش، سرسختانه در برابر او ایستادگی و توطئه اش را خنثی می کند.

همچنین این واقعیت نیز جای شگفتی دارد که برخی سیاست مداران برجسته و پیشکسوت و بعضا کسانی که از آنان به عنوان استوانه انقلاب نام برده می شد، چگونه در سراشیبی دنیا گرفتار می شوند و کبر و حرص و حسد، کار آنان را به جایی می رساند که به گذشته افتخار آفرین خویش پشت پا بزنند و با استکبار جهانی هم صدا بشوند.

این روزها سلطه گران جهان، رمز شکست مکرر خویش را از نظام مردم سالاری دینی، در عظمت و قدرت و هوشیاری ولایت فقیه شناسایی کرده اند و به همین دلیل تلاش می کنند جایگاه این نماد عزت و ایستادگی ملت ایران را تضعیف نمایند و با استفاده از فرصت انتخابات خبرگان، جامعه را به وادی دو قطبی بکشانند یعنی القای رقابت بر سر تصدی رهبری و ایجاد دو دستگی در مردم.

در همین راستا بسیج خواهران شهرستان کازرون مطالبات خود را در راستای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های آن و در اطاعت از ولی امر مسلمین به گوش تمامی جهانیان می رساند و اعلام می دارد:

1- ما خواهران بسیجی و کلیه اقشار در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی، مانند دوره های گذشته به صورت انبوه شرکت نموده و با پیروی از شاخص های مورد تایید رهبری نظام کاندیدای اصلح را بر می‌گزینیم و چشم فتنه را کور می کنیم. کتشخیص صحیح خویش نامزدی که صلاحیت علمی و سیاسی او مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته باشد را انتخاب می نماییم.

2- دشمنان اسلام بدانند کسانی که تحت تاثیر القائات نفسانی، همسو با دشمن عمل می کنند و نمی توانند چشم طمع خویش را بر جایگاه ولایت فقیه ببندند و بافتنه انگیزی زمینه را برای تضعیف این جایگاه یا مقدمه سازی برای استقرار خویش در این سمت فراهم می سازند بدانند با عنایات الهی این فتنه انگیزی ها و پیشنهاد ایجاد شوراها و سقیفه ها نیز با هوشیاری ملت ایران خنثی خواهد شد و بار دیگر ملت ایران از آزمون فتنه ای دیگر سربلند بیرون خواهد آمد و گرفتار آمدگان به وسوسه های شیطان آخرین پایگاه خویش را نزد مردم از دست خواهند داد.

3- ما از نیروهای دلسوز و دلبسته به اسلام، انقلاب، امام و رهبری می خواهیم دست از اختلاف نظرهای جزئی خویش بردارند و یک دل و یکپارچه برای دفاع از ارزش های انقلاب با تمام توان در صحنه حاضر شوند.

4- ما از دستگاه‌ ها و نهادهای ذیربط به خصوص شورای محترم نگهبان انتظار داریم با قاطعیت صلاحیت اعتقادی و التزام عملی نامزدها، به خصوص نامزدهای خبرگان  را به ارکان نظام و انقلاب اسلامی مورد بررسی دقیق قرار دهند وتنها کسانی را مورد تایید قرار دهند که صلاحیت آنان برا اساس عملکرد و موضعگیری های حال و گذشته شان به اثبات رسیده باشد.

5- در پایان ما بسیجیان با بصیرت انقلابی و اسلامی اعلام می داریم؛ پشت علی زمان ایستاده و نقشه های شوم فتنه گران را نقش بر آب می کنیم و با ندای «هیهات من ذله» زیر بار ذلت سر خم نمی کنیم و تا آخرین قطره خون پای آرمان ها خواهیم ایستاد.

بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون

 

نام:
ایمیل:
* نظر: