آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
فرمانده سپاه کازرون:
آئین تجلیل از دست اندرکاران یادواره 1100 شهید سرافراز کازرون با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از رزمندگان در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش تنویر، آئین تجلیل از دست اندرکاران یادواره 1100 شهید سرافراز کازرون با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از رزمندگان در فرمانداری برگزار شد.

روز کازرون

فرمانده سپاه کازرون با تشکر ویژه از رزمندگان سرافراز «گردان فجر» و «هیئت رزمندگان اسلام» که تلاشی چندماهه برای برپایی یادواره 1100 شهید (که به یاد 183 شهید گردان فجر از لشکر 33 المهدی) داشتند اظهارداشت: امسال دومین سالی بود که 4 دی ماه به عنوان روز کازرون تعیین شده است و یادواره ای به همین مناسبت در این روز برگزار می شود و با عنایت خداوند متعال هر سال بر شکوه و عظمت آن افزوده می شود که جای قدردانی از تمام مردم شهید پرور خصوصا دست اندرکاران این مراسم دارد.

 

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی «زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا» را توفیقی دانست که نصیب هرکس نمی شود و تاکید کرد: حضور پررنگ رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس در برپایی یادواره شهدای امسال نمونه بارزی از پای کار بودن همرزمان شهدا بود و این انرژی باید حفظ شود تا جامعه را متحول کند.

روز کازرون

وی با اشاره به میزبانی کازرون از 60 شهید گمنام دفاع مقدس بیان داشت: در آستانه رقم خوردن یکی از مهم ترین و شاید بتوان گفت مهم ترین رویداد سالیان اخیر هستیم که مطمئنا مردم و مسئولان در تشییع شهدا هم سنگ تمام می گذارند و برگ زرینی دیگر در تاریخ کازرون ثبت می کنند.

 

شرفی به برنامه تشییع شهدا و مسیر در نظر گرفته شده اشاره کرد و عنوان داشت: مردم قائمیه ساعت 10:30 دقیقه میزبان کاروان شهدا هستند و سپس با حرکت به سمت امامزاده سیدحسین(ع) توقف کوتاهی برای زیارت مردم اهالی منطقه و اقامه نمار صورت می گیرد و راس ساعت 15 در میدان امام حسین(ع) مردم کازرون به استقبال کاروان «شاهدان بصیر» می روند.

روز کازرون

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم شبی با شهدا در جوار مرقد مطهر پنج شهید گمنام در قدمگاه برگزار می شود.

 

گفتنی است سخنرانی امام جمعه و فرماندار کازرون و اهداء لوح سپاس به دست اندرکاران یادواره 1100 شهید از دیگر برنامه های این مراسم بود.

منبع: کازرون خبر

نام:
ایمیل:
* نظر: