آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی اظهارداشت: پیکر مطهر 93 شهید تازه تفحص شده برای تشییع به استان فارس و شهرستان کازرون منتقل می شود.

به گزارش تنویر به نقل از کازرون خبر، فرمانده سپاه کازرون در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارما از تشییع 93 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در کازرون خبر داد و اظهارداشت: این شهدای بزرگوار که به تازگی تفحص شده اند برای تشییع در سطح استان فارس 21 دی ماه از مرز شلمچه وارد کشور می شوند و در تاریخ 23 دی ماه وارد استان فارس خواهند شد و به مدت 10 روز در مسیر 4 هزار کیلومتری و در 60 نقطه استان فارس تشییع می شود.

 

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی در ادامه به مسیر تشییع شهدا اشاره و بیان داشت: ابتدا پیکر مطهر شهدا به طور متمرکز در پادگان شهید آیت الله مدنی نورآباد ممسنی اسقرار می یابند و سپس در سه محور در سطح استان فارس تشییع می شوند.

 

شرفی از شهرستان کازرون به عنوان یکی از مسیرهای پیش بینی شده نامبرد و خاطرنشان کرد: پس از ورود شهدا به استان فارس روز چهارشنبه 23 دی ماه ساعت 15 استقبال از اسطوره های دفاع مقدس در میدان امام حسین(ع) کازرون صورت می گیرد و سپس پیکر شهدا برای تشییع به شهرهای فراشبند، میمند فیروزآباد، کوار، گله دار و اسیری از توابع شهرستان مهر، علامرودشت و اشکنان از توابع شهرستان لامرد، بیرم و اوز از توابع شهرستان لارستان، خنج و قیروکارزین منتقل می شوند.

 

وی در پایان از مردم خواست با حضور باشکوه خود در مراسم استقبال از شهدا روزی به یادماندنی در تاریخ کازرون رقم بزنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: