آخرین اخبار
کد خبر: ۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶
فرمانده مرکز آموزشی ارتش 07 شهید ترابی کازرون:
فرمانده مرکز آموزشی 07 ارتش شهید ترابی کازرون گفت: دستاوردهای رزمایش ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر لرزه بر دل دشمنان افکنده است.

به گزارش صادقون به نقل از فارس، نگهدار عسکری صبح امروز به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی در این شهر اظهار داشت: امروزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به برکت فرماندهی مقام معظم رهبری از قدرت بسیار بالایی در منطقه از لحاظ نظامی برخوردارند.

وی قدرت نظامی را یکی از عناصر مؤثر در تأمین امنیت ملی کشور عنوان کرد و افزود: دلیرمردان ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسداری از کیان و اقتدار ایران و نظام مقدس با تمام وجود آمادگی رزمی دفاعی خود را حفظ کرده و برای حراست از وجب به وجب این آب و خاک معطر به خون شهدا تا پای جان ایستادند.

فرمانده آموزشی 07 ارتش کازرون گفت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که ارتش به جای مقابله با انقلابیون در راستای انقلاب قرار گرفت و باعث پیروزی سریع انقلاب اسلامی شد.

عسکری هدایت ارتش در پیوستن به مردم را یکی از بزرگترین هنرنمایی‌های حضرت امام خمینی در طول پیروزی انقلاب عنوان کرد.

وی استقبال و حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر امیر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی را مصداق بارز شناخت درست مردم از حماسه‌آفرینی‌های ارتش بعد از انقلاب اسلامی و پیوند آن با نظام بیان کرد.

این مسئول اضافه کرد: امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که در بدنه خود شهدای گران‌‌قدری مانند شهیدان قرنی، کلاهدوز، فلاحی، نامجو، فکوری، شیرودی، بابایی، سپهبد علی صیاد شیرازی و ده‌ها هزار افسر، درجه‌دار و سربازان گمنام دیگر قرار دارند.

عسکری خاطرنشان کرد: امروزه ارتشیان غیور این افتخار را دارند که قوی‌تر از سال‌های گذشته در راستای حفظ تمامیت و حراست از میهن اسلامی امنیت همه‌جانبه سرزمین نظام جمهوری اسلامی را در مقابله با تهدیدهای زمینی، هوایی و دریایی تضمین کنند.

امروز همچنین در مراسمی یگان‌های پیاده و موتوری و رزمی‌کاران ارتش و سپاه پاسداران و نیروهای انتظامی و بسیجیان شهرستان کازرون به حرکات رزمی و رژه پرداختند.


نام:
ایمیل:
* نظر: