آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
فرمانده سپاه کازرون گفت:
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی گفت: دیگر نباید در مورد اقتصاد مقاومتی حرف زد چون حرف ها زده شده و وقت عمل فرا رسیده است.

 به گزارش تنویر، به مناسبت هفته سلامت و به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون پایوران این ناحیه به ارتفاعات 4200 متری شهرستان کازرون صعود کردند.

در حاشیه این برنامه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مصاحبه با خبرنگار تنویر بیان داشت: داشتن سلامت حق هر انسانی است و برای رسیدن به آن باید تلاش کرد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی افزود: درست است ما در ظاهر امر با فشاری که به بدن خود آوردیم به قله صعود کریم ولی در اصل برای سلامت جسم خود این فرآیند را تحمل کردیم در این دنیا باید برای هر چیزی تلاش کرد.

شرفی بیان داشت: باید این را هم مد نظر داشت که همان طوری که برای سلامت جسمی تلاش می کنیم و قذم بر می داریم برای سلامت روانی نیز باید قدم برداشت و رسیدن به سلامت روح و روان همان مبارزه با نفس است.

وی در خصوص شعار سال نیز اشاره کرد: دیگر نباید در مورد اقتصاد مقاومتی حرف زد چون حرف ها زده شده و وقت عمل فرا رسیده است و این که ما کمیسیون بگیریم طرح تصویب کنیم این کار درستی نیست.

این مقام مسئول گفت: نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون همه ارگان ها، نهادها و جاهای دیگر وظیفه دارد که در خصوص اجرای فرامین رهبری قدم بردارد، که به حول قوه الهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون تلاشهای فراوانی در خصوص جامعه عمل پوشاندن به امر اقتصاد مقاومتی داشته است.

شرفی این را هم افزود: کار اقتصاد مقاومتی یک کار ریشه دار است که اگر صورت پذیرد اقتصاد کشور زیرو رو شده و به تعالی قابل توجهی خواهد رسید این کار عزم همه مردم ، احاد و مسئولین را می طلبد.

نام:
ایمیل:
* نظر: