آخرین اخبار
کد خبر: ۸۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
تنویرکازرون خبر داد:
افتتاحیه اردوی جهادی دانشجویی همزمان با روز «کارگر» و روز «معلم» توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید صیادشیرازی و بسیج دانشجویی کازرون با حضور مردم در مسجد امام حسین(ع( روستای خیرات آباد برگزار شد.

به گزارش تنویر، افتتاحیه اردوی جهادی دانشجویی همزمان با روز «کارگر» و روز «معلم» به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید صیادشیرازی و بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با حضور مردم در مسجد امام حسین(ع) روستای خیرات آباد برگزار شد.

افتتاحیه اردوی جهادی دانشجویی در روستای خیرات آباد برگزار شد

 سعید زارع‌خفری مسئول گروه جهادی دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار تنویر اظهارداشت: شناسایی خانوادهای ضعیف، رفع مشکلات خانوادگی با ارائه مشاوره، آسیب شناسی ماهواره، آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی از جمله اهداف ما است.

 وی افزود: گروه جهادی خواهران و برادران برای اهالی روستا در رده‌های سنی مختلف برنامه خاص خود را دارد و از همه شما می‌خواهیم با حداکثر توان در این برنامه شرکت کنید تا بیشترین استفاده را داشته باشیم.        

مسئول پایگاه شهید صیادشیرازی ضمن تبریک روز شورا، روز کارگر و روز معلم اظهارداشت: خانواده‌ها نباید اجازه دهند فرزندانشان از مسجد و پایگاه فاصله گیرند که یکی از انحرافات جوانان ما گرفتار شدن به اعتیاد و دوستان ناباب است و همچنین ماهواره که باعث شده ریشه خانواده‌ها سست شود.

تقسیم بندی اهالی روستا در گروه‌های جهادی، پخش کلیپ و اجرای مسابقه فرهنگی و اهداء جوایز به نفرات برگزیده از جمله برنامه‌های افتتاحیه بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: