آخرین اخبار
کد خبر: ۸۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی بیان داشت: در هر عرصه‌ای چه در ایران و چه در خارج از کشور احساس شود انقلاب در خطر است سپاه مقتدرانه ورود خواهد کرد و هیچ ملاحظه‌ای را به جز حفظ انقلاب نخواهد داشت.
به گزارش تنویر، مراسم تودیع و معارفه فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرتان کازرون با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی سپاه فجر استان فارس، امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کازرون در سالن شهیدان گل های داوودی شهرستان کازرون برگزار شد.

در حاشیه این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: امنیت و اقتداری که امروز در منطقه و دنیا داریم به علت دلاور مردی رزمندگان است که در دفاع مقدس درسی به دشمن تا بُن دندان مسلح دادند که تا 100 سال آینده حتی فکر حمله در مخیله آن‌ها نگنجد.

 سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی افزود: امروز بازماندگان نسلی که در دفاع مقدس افتخارها آفرید در اقصی نقاط جهان در یمن، سوریه، عراق، افغانستان، لبنان و فلسطین و در هرجایی که ندای حضرت امام خمینی(ره) به آنجا رسیده است و باعث بیداری ملت‌های مسلمان شده و منافع استکبار به خطر افتاده، شجاعانه و با مظلومیت تمام در کنار آزادگان جهان ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند تا خواست استکبار که حذف دولت‌های اسلامی است تحقق پیدا نکند.

 وی با تاکید بر اینکه پاسدارانِ امروز ادامه دهندگان راه پاسدارانِ دیروز هستند خاطرنشان کرد: در عرصه های بین المللی همه‌ی ابر قدرت‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که تا خواست جمهوری اسلامی بر موضوعی در منطقه محقق نشود قطعا آن موضوع اتفاق نخواهد افتاد.

 فرمانده سپاه کازرون سپاه را دیده بان انقلاب خواند و فلسفه تشکیل آن را حفظ دست‌آوردهای انقلاب دانست و عنوان کرد: در هر عرصه‌ای چه در ایران و چه در خارج از کشور احساس شود انقلاب در خطر است سپاه مقتدرانه ورود خواهد کرد و هیچ ملاحظه‌ای را به جز حفظ انقلاب نخواهد داشت.

 شرفی با اشاره به این جمله امام(ره) که فرمود: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» خاطرنشان کرد: وقتی به این جمله امام خمینی(ره) فکر می کنیم می بینیم که واقعا اگر سپاه نبود خیلی اتفاقات شاید در این کشور رخ داده بود و الان کشور ما یک مستعمره بزرگ بود یا شاید ما یک آزمایشگاه بزرگ ژنتیک برای آمریکایی‌ها بودیم و هزاران شاید دیگر.

  در ادامه این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار اسفندیار دهقان فرمانده سابق گردان امام حسین(ع) تقدیر به عمل آمد و فرمانده جدید و جوان گردان حکم خود را دریافت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: