آخرین اخبار
کد خبر: ۸۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
خطیب جمعه قائمیه:
خطیب نماز جمعه قائمیه گفت: نماز جمعه یکی از دست آوردهای مهم انقلاب است نماز جمعه زبان مردم و چشم حکومت است.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام قهرمان عباسی در خطبه های نماز جمعه امروز بخش قائمیه   درباره ی استکبار جهانی اظهار داشت: استکبار جهانی در رأس آن آمریکا برای حفظ امنیت اسرائیل و پیشبرد اهداف ظالمانه و غارتگرانه و سلطه جویانه اش پروژه ای را طراحی کرده است که قدرت سیاسی –امنیتی ونظامی –اقتصادی کشورهای اسلامی را تضعیف کند.

وی بیان داشت: اگر نگاهی به حوادث اخیر در کشورهای اسلامی مثل مصر، عراق –ترکیه –افغانستان و غیره بیندازیم  اهداف آمریکا را به خوبی مشاهده می کنیم.

عباسی تصریح کرد: سیاست مر موزانه استکبار جهانی در رأس آن آمریکا برای این است که امنیت کشور ما را تحت شعاع قرار دهد.

امام جمعه قائمیه گفت: هوشیاری ملّت –در صحنه بودن مردم –توجه به توصیه ها و هشدارهای رهبری پرهیز از اختلافات سیاسی –توجه به مشکلات معشیتی مردم با اقدام و عمل سریع و حکیمانه در خصوص اقتصاد مقاومتی خنثی سازی تبلیغات دشمن بر علیه نظام اسلامی مثل فیش های حقوق نجومی از جمله اموری است که باید مد نظر مردم باشد.

وی ادامه داد: خیانت تعداد محدودی خیانتکار در عرصه مختلف نباید باعث تضعیف اقتدار و امنیت ملّی و ثبات سیاسی و از بین رفتن دست آوردهای مهم انقلاب باشد.

امام جمعه قائمیه گفت: نماز جمعه یکی از دست آوردهای مهم انقلاب است نمازجمعه زبان مردم وچشم حکومت است، چشم باید دیدش قوی و سالم باشد و نقاط ضعف و قوت، خوب ببیند، فرصت ها و تهدیدها، خدمت ها و خیانت ها، ظرفیت ها و مشکلات را ببیند و زبان باید آنها را گویا بیان کند.

وی با اشاره  به سخنان رهبری که نکته بسیار عمیق و هوشمندانه ای در خصوص نماز جمعه بیان کردند، گفت: نماز جمعه قرار گاه فرهنگی است، قرارگاه ایمان، تقوی و بصیرت است، یعنی نماز جمعه پاسدار عقاید و اخلاق و مانع نفوذ دشمن در لایه های فرهنگی –سیاسی –اقتصادی و هویت ملی و دینی انقلاب است.

امام جمعه در ادامه گفت: باید در برگزاری با شکوه نماز جمعه و رفع نیازهای این نماز عبادی سیاسی همه سهیم باشند، هرکس به فراخور موقعیت و امکانات و تأثیرش باید نماز جمعه را تقویت کنند با شکوه برگزار شدن نماز جمعه بیانگر حفظ و روحیه انقلابی در جامعه است.

وی بیان داشت: مراکز آموزشی –فرهنگی مراکز اداری –پایگاههای مقاومت –بازاریان و کسبه –مساجد و هیئات مذهبی –در جذب جوانان و نوجوانان به نماز جمعه همّت کنند و برنامه های مناسب و تبلیغات لازم را انجام دهند.

امام جمعه قائمیه از بیانات رهبری در مورد جوانان گفت: از وجود جوانان خوش فکر و انقلابی، دانشجو در تریبون های نماز جمعه استفاده شود.

وی از جوانان و نوجوانان و دانشجویان و دانش آموزان دعوت کرد و گفت: نهاد نماز جمعه اعم از دفتر –ستاد- شخص امام جمعه با علاقمندی فراوان از آنها استفبال می کنند و دعوت می کنند که همکاری لازم را با نهاد نماز جمعه داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: