آخرین اخبار
کد خبر: ۹۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
روز عید غدیر:
نمایش واقعه غدیر خم برای اولین بار در شهر قائمیه شهرستان کازرون اجرا و با استقبال گسترده مردم روبرو شد.
به گزارش تنویر و به نقل از کازرون خبر، نمایش واقعه غدیر خم برای اولین بار در شهر قائمیه شهرستان کازرون اجرا و با استقبال گسترده مردم روبرو شد.

 

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی فرمانده سپاه کازرون در ابتدای این مراسم ضمن تبریک عید غدیر و  گرامی داشت یاد و خاطر هشت سال دفاع مقدس، باز سازی واقعه غدیر و این جشن باشکوه را نیاز فرهنگی بخش چنارشاهیجان دانست و تصریح کرد: هدف ما از باز سازی واقعه غدیر نهادینه کردن این واقعه در ذهن نوجوانان و جوانان و همچنین زنده نگه داشتن بزرگترین مدافع غدیر حضرت زهرا(س) است که بزرگترین پیام آن حضرت پیروی از ولایت بود.

 

سروان پاسدار ابراهیم صادقی زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) بخش چنارشاهیجان نیز با بیان اینکه این جشن بزرگ به همت حوزه مقاومت امام سجاد (ع) برگزار شد، از زحمات شهردار قائمیه در برپایی این مراسم باشکوه تقدیر کرد.

 

وی افزود: این برنامه اولین بار است که در بخش چنارشاهیجان برگزار می‌شود و امیدوارم در آینده نیز شاهد نقش آفرینی بیشتر گروه‌های مردمی در اعیاد و چنین مراسم‌هایی باشیم.

 

گفتنی است نمایش میدانی واقعه غدیرخم عصر روز سه شنبه در محله زنگنه شهر قائمیه و تپه نورالشهدا برگزار شد که حدود 200 نفر در این نمایش بزرگ نقش آفرینی کردند.

 

در پایان نیز به قید قرعه به 110 نفر از شرکت کنندگان در این مراسم جوایز نفیسی از جمله کمک هزینه کربلای معلی و مشهد مقدس اهداء شد.

مردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستندمردم قائمیه روایت «واقعه غدیر» را به تماشا نشستند


 

نام:
ایمیل:
* نظر: