آخرین اخبار
کد خبر: ۹۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴
فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) در یادواره شهدای مهرنجان:
سردار غیب پرور گفت: کسانی روزی در انقلاب از سابقون بودند اما امروز وقیحانه در مجلسی صحبت می‌کنند و ژاپن پس از جنگ را مثال می‌زنند که نیروی مسلح نداشتند پس ما هم نیروی مسلح نداشته باشیم.
به گزارش تنویر به نقل از کازرون خبر، سردار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) در یادواره 27 شهید روستای مهرنجان شهرستان کازرون که در مسجد امام حسن(ع) این روستا برگزار می‌شد ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس،  ولایت را روح عالم هستی خواند و اظهارداشت: ولایت روح عالم هستی است. شهدای ما در راه ولایت جانشان را تقدیم کردند و امروز رکن رکین خیمه انقلاب ما ولایت است و ما این ولایت را از امیرالمومنین(ع) و نبی مکرم اسلام(ص) داریم.

بی بصیرتی‌ها ادامه دارد / پیرمردی با وقاحت سخن از حذف نیروهای مسلح می‌زند

 وی با اشاره به نزدیکی ایام محرم کربلا را هم از نظر جغرافیایی و هم از نظر زمانی محدود و کوتاه خواند اما حادثه کربلا را دارای ابعادی عمیق دانست که در طول زمان قادر است انسان‌ها را متحول کند و بیان داشت: هرکس خواهان تعالی است اساسا باید از مسیر کربلا بگذرد و باید به این واقعه بنگرد و انقلاب ما به خصوص هشت سال دفاع مقدس از نظر زمان و مکان بسیار وسیع تر از واقعه کربلا است اما دفاع هشت ساله ما با تمام عظمتش تنها مینیاتوری است از عاشورا.

بی بصیرتی‌ها ادامه دارد / پیرمردی با وقاحت سخن از حذف نیروهای مسلح می‌زند

غیب پرور در ادامه تاکید کرد: اگر از شهدا و رزمندگان بپرسند چرا رفتید؟ اگر از مادران شهدا بپرسند چرا اجازه دادید فرزندانتان به جبهه بروند؟ حتما خواهند گفت: «به خاطر سیدالشهدا» و ما هرچه داریم از محرم است و امام بزرگوار ما نیز افتخارش این بود که در هر حالی تاسی کرده است به حضرت سیدالشهدا و امام خامنه‌ای عزیز هم امروز اینچنین است.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: هر جلسه‌ای که به نام شهید است لاجرم به نام حسین بن علی است. شما به یاد شهدا مجلس می‌گیرید اما در اصل این مراسم‌ها پاسداشت امام حسین(ع) است و تمجید و تجلیل ما از جایگاه شهید و خانواده شهدا به برکت وجود اباعبدالله است که عالم به فدایش باد.

بی بصیرتی‌ها ادامه دارد / پیرمردی با وقاحت سخن از حذف نیروهای مسلح می‌زند

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: امروز اگر از کسی در خط مقدم لباس دفاع از حرم پوشیده است بپرسید چرا آمدی؟ اینجا که خرمشهر و آبادان و شلمچه نیست. اینجا حلب است. اینجا تدمر است. اینجا دمشق است. پس چرا آمدی؟ قطعا خواهد گفت: «جانم به فدای زینب عقیله بنی هاشم.»

سردار غیب پرور با یادآوری رشادت‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی، نیت الهی رزمندگان را عامل پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان خواند و بیان کرد: در طول دفاع مقدس ما چه داشتیم؟ آیا سازمان دهی و پول هنگفت داشتیم؟ من با برخی از شهدای بزرگوار کازرون آشنایی نزدیک داشتم. من شهادت می‌دهم حتی یک نفر از آن‌ها برای مال دنیا به جبهه نیامد. همه به خاطر خدا و سیدالشهدا و حضرت مهدی(عج) به جبهه آمدند.

پس از جنگ دشمنی‌های تمام نشد و همچنان ادامه دارد

وی با تاکید بر اینکه پس از جنگ دشمنی‌ها همچنان ادامه دارد گفت: مردم دشمنی‌ها تمام نشده است. یک دسته دشمنی‌های بیرونی یک دسته هم احمق‌های داخلی هستند.

فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه افزود: در راه امام حسین(ع) نام کسانی جاودانه شد که حسین زهرا را رها نکردند، کسانی که در برابر چندین هزار سپاه مسلح با دشنه‌ها و شمشیرهای برهنه ایستادگی کردند اما در مقابل کسانی بعد از ظهر عاشورا وقتی سر مبارک حضرت را بالای نی دیدند گفتند این آقا برای ما آشنا است و زمانی که متوجه شدند حسین(ع) کیست بر سر خود کوبیدند.

غیب پرور افزود: اگر جمعیتی ولو مسلمان و اهل نماز و روزه اهل غفلت بشوند کلاهشان پس معرکه است. این اهل غفلت بودند که سر حسین(ع) را بالای نی کردند نه شمر و یزید و عمرو عاص. بلکه مسلمانان بی بصیرت و اهل غفلت و احمق بودند.

پیرمردی با وقاحت سخن از حذف نیروهای مسلح می‌زند

این مقام مسئول با اشاره به اظهارنظرهای نامعقول برخی سیاسیون بیان داشت: کسانی روزی در انقلاب از سابقون بودند اما امروز وقیحانه در مجلسی صحبت می کنند و ژاپن پس از جنگ را مثال می‌زنند که نیروی مسلح نداشتند پس ما هم نیروی مسلح نداشته باشیم. یک مزخرفاتی این پیرمرد تحویل می‌دهد. این حرف‌های یک انسان عادی نیست. در نهضت حضرت امام سابقه دارند در جنگ بوده‌اند، بعد از جنگ حضور دارند اما چه شده است که این مهملات را تحویل می‌دهد. بسوزد کانون‌های قدرت و ثروت. این وسط بازنده کسانی هستند که سره را از ناسره تشخیص نمی‌دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام حسین(ع) انقلاب را در خارج از کشور شناخته شده تر از داخل کشور دانست و با تاکید بر برجستگی‌های انقلاب بیان کرد: بعضی حرکات در داخل کشور باعث کند شدن سرعت نهضت می‌شود اما ریشه انقلاب محکم است و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند افق روشنی پیش روی ملت ما است.

جوانان از سراسر ایران و کشورهای اسلامی تقاضای پیوستن به مدافعان حرم دارند

وی یکی از نشانه‌های پیشروندگی انقلاب اسلامی را مدافعان حرام خواند و اظهارداشت: وقتی جبهه جدیدی به نام مدافعان حرم باز می شود و فوج فوج نه تنها از نقاط مختلف ایران اسلامی بلکه برادران افغانی، پاکستانی، عراقی و لبنانی صف می‌کشند برای دفاع از آرمان‌های اسلامی یعنی انقلاب اسلامی آینده روشنی دارد.

سردار غیب پرور افزود: ما بایستی نگاهمان را نسبت به برادران افغانی عوض کنیم این عزیزان انسان‌های شایسته، مجاهد، بی‌هیاهو هستند البته بچه‌های خودمان هم چنین ویژگی‌های برجسته‌ای دارند و امروز بنده هرکجا که می‌روم از فارس و بوشهر گرفته تا مشهد و مازندران و اردبیل و همدان و قزوین و زنجان و گیلان جوانان صف می‌کشند و تقاضای اعزام و دفاع از حرم دارند.

وی خاطرنشان کرد: آبادانی وظیفه حکومت اسلامی است و بد نیست اما به چه قیمتی؟ ما مسلمانان، آرامش و آسایش و رفاه و ترقی را می‌خواهیم اما به قیمتی که دین خدا حفظ شود. مجلس شهدا باید حدیث ایستادگی باشد و باید یادآوری کنیم که دین را به دنیا نفروشیم.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور الگو کردن انقلاب اسلامی را از وظایف ملت ایران دانست و تصریح کرد: رسالت ما زمینه سازی برای حکومتی است که انبیاء و اولیاء بشارتش را داده اند. ما باید زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(ع) باشیم و تحقق این امر فداکاری و ایستادگی می خواهد.

وی در پایان با تشکر از دست اندرکاران یادواره شهدای مهرنجان تصریح کرد: من از کاروان شهدا و سیدالشهدا خجلم که آنچه را گفتم عمل نکردم اما مردم، خدا می‌داند که راه همین است که عرض کردم. خداوند متعال عمر من و شما را در زمانی قرار داده است که این دوران، دوران الگو سازی برای حکومت مهدوی است. اما نباید از بعضی کارهای غلط که در کشورما اتفاق افتاده و می‌افتد دلمان بلرزد و به فضل خدا نخواهد لرزید.
نام:
ایمیل:
* نظر: