آخرین اخبار
کد خبر: ۹۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
خداحافظی مردم کازرون با خبرنگار مجاهد انقلابی؛
مراسم تشییع پیکر هادی شفیعی، مدیر مسئول فقید پایگاه خبری تحلیلی کازرون خبر ساعت 15:30 روز پنج شنبه 13 آبان در امامزاده سید محمدنوربخش کازرون و مراسم ختم آن مرحوم صبح جمعه در مسجد فرهنگ شهر برگزار می شود.

به گزارش تنویر، مراسم تشییع پیکر هادی شفیعی، مدیر مسئول فقید پایگاه خبری تحلیلی کازرون خبر ساعت 15:30 روز پنج شنبه 13 آبان در امامزاده سید محمدنوربخش کازرون و مراسم ختم آن مرحوم صبح جمعه در مسجد فرهنگ شهر برگزار می شود.

 افرادی که در طول حیات خود نه تنها باری بر دوش دیگران نمی گذارند بلکه با نیکوکاری و جهادشان، سودی عظیم به همنوعان خود می بخشند. هادی شفیعی جوانی برجسته، جهادگر و انقلابی بود که در طول حیات کوتاه مدت خود با مجاهدت های شبانه روزی، به دغدغه های خود و انقلاب اسلامی جامه عمل پوشاند و هرگز با هیچ مانعی دست از تلاش برنداشت.

وی مسئول اسبق بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، عضوشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس و کشور بود؛ در جبهه خبرنگاری نیز بسیار دغدغه مند، مجاهدت داشت و در انتها مدیر مسئول سایت خبری و تحلیلی کازرون خبر بود.

هادی شفیعی همچنین اولین دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار در کازرون و از فعالین جهادگر بسیجی بود که در اردوهای جهادی، نسبت به محرومیت زدایی در مناطق مختلف شهرستان کازرون خدمت می کرد.

لازم به ذکر است مدیر مسئول سایت خبری و تحلیلی کازرون خبر که در ابتدای هفته جاری در بیمارستان نمازی شیراز بستری شده بود، بعد از ظهر امروز(سه شنبه) آسمانی شد. به راستی که این جوان جهادگر و انقلابی در طول زندگی خود یکی از کارکردها و ماموریت های انسان در جهان را که قرار گرفتن در مسیر نور خدا بود را به جد انجام داد و دیگران را از وجود پرنورش بهره مند کرد؛ روحش شاد.

نام:
ایمیل:
* نظر: