آخرین اخبار
کد خبر: ۹۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷
مسئول نمایندگی سپاه کازرون:
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین صمدی گفت: روحانی و یا همان ائمه جماعات به عنوان محور در کار های مسجد باشند هرجای که روحانی محور قرار گرفت کار با نهایت دقت انجام شد.
به گزارش تنویر، همایش ائمه جماعات هیات امنا و فرماندهان پایگاه ها به مناسبت هفته بسیج در شهرستان کازرون و در سالن اجتماعات حوزه علمیه شهرستان کازرون برگزار شد.

در ابتدای این مراسم باشکوه مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین صمدی ضمن تبریک این هفته به بسیجیان و حضار گفت: اخلاص بسیجیان موجب تعالی انقلاب شد.

صمدی ضمن تبیین تشکیل بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از یادگاری های که امام (ره) برای ما بجا گذاشت بسیج است ایشان با آینده نگری که داشتند فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی بسیج را صادر کردند و الان ما برخی از ثمرات این اتقاق خوب را در کشور عزیزمان می بینیم.

وی این را افزود: مثلا در هر عرصه ای ما نیاز به حضور بسیج داشته باشیم این نیروی متعهد به انقلاب حضور پیدا می کند و کار را به نحو احسن به پایان می رساند.

مسئول نمایندگی سپاه کازرون در ادامه همایش ائمه جماعات به نقش محوری روحانی در مسجد اشاره کرد و گفت: در مسجد به گفته امام خمینی(ره) روحانی و یا همان ائمه جماعات به عنوان محور در کار های مسجد باشند هرجای که روحانی محور قرار گرفت کار با نهایت دقت انجام شد و هرجای که بدون محور قرار گرفتن روحانی در مسجد صورت گرفت عاقبت خوبی نسیبش نشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید در مسجد روحانی به عنوان محوری برای پایگاه مقاومت و هیئت امنا نقش ایفا کند.

در ادامه جلسه سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن تبریک هفته بسیج گفت: مساجد به عنوان یک سنگر باید همیشه پر باشد و در این سنگر نباید اختلافات صورت گیرد چون وجود این گونه اختلافات سبب می شود یکی از سنگرهای انقلاب خالی شود.

در ادامه جلسه چند تن از ائمه جماعات و فرمانده پایگاه ها و هیئت امنا به نمایندگی از طرف صنف خود به ایراد انتقادات و پیشنهادات در خصوص روابط بین این سه قشر پرداختند.

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: