آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
جانشین سپاه کازرون در سخنرانی دربین خطبه شهر بالاده:
امروز ایران اسلامی به برکت بسیج از لحاظ نظامی در قله است و حتی فکر حمله هم به ذهن دشمن متبادر نمی شود و الحمدالله ایران اسلامی در جایگاه علمی دنیا دارای رتبه یازده است.
به گزارش تنویر، حسن کریمی جانشین سپاه کازرون در سخنرانی در بین خطبه نمازجمعه شهر بالاده به مناسب هفته بسیج، با تسلیت ایام اربعین اظهار داشت: بسیج مهمترین عامل اصلی امنیت کشور است که سایر ملت ها با الگو برداری از این تشکل بزرگ و الهی درصدد هستند امنیت و پیشرفت ابادانی کشور خود را رقم بزنند .

 وی گفت: امروز اکثر کشورهای منطقه حسرت امنیت جمهوری اسلامی ایران که با جان فشانی رزمندگان بسیجی به دست آمده است را می خورند .

کریمی بیا کرد: امروز داعش به تاسی از خیال های باطل صدام که بخشی از خاک ایران را قلمرو حکومت مستبدانه خود می دانست، در نقشه هایی که در فضای مجازی منتشر می کنند اظهار می کند بخش هایی از ایران جزء قلمرو خلافتشان خواهد شد و در این خیال واهی به سر می برد .

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کازرون افرود: سال گذشته داعش حرکت خود به سمت مرزهای جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد که بلافاصله نیروهای نظامی جمهوری اسلامی با اعلام اینکه هردشمنی را در فاصله 40 کیلومتری مرزهایمان هدف قرار خواهیم داد موجبات وحشت این گروهک صفاک را به وجود آورد و انه را از این حرکت احمقانه بازداشت .

وی گفت : غده سرطانی و سگ هار منطقه بدون هیچ دلیل و مجوزی هرگاه که خواسته است به هرکشوری حمله کرده است ولی امروز به لطف جانبازی ملت ایران و رشادت بسیجیان این مرز و بوم و نشرارزش های دفاع مقدس در منطقه نه فقط این رژیم جرات تعدی به خاک ایران بزرگ را ندارد بلکه از وحشت گروههای مقاومت اسلامی در منطقه به دنبال تامین امنیت خود است و حتی دست از شعار نیل تا فرات خود هم برداشته است .

کریمی گفت: اخرین برگ استکبار در منطقه به میدان اوردن آل سعود بوده که به لطف و مشیت الهی با حمله به یمن، آل سعود هم به آل سقوط مبدل خواهد شد و دست استکبار خالی خواهد شد از حکومت های خودفروخته و بی عرضه ای که حاضر شدند منطقه خود را به خاطر توهمات واهی به خاک و خون بکشند .

جانشین سپاه کازرون بیان کرد: تاکنون آل سعود ادعای های فراوانی علیه جمهوری اسلامی ایران  داشته که البته پاسخ انها را غربی ها داده اند و به اعتراف وزیرخارجه اسبق آمریکا اگر عربستان بخواهد کوچکترین غلطی کند جمهوری اسلامی ایران عربستان را به وضعیت ما قبل صنعتی شدن برمیگرداند و حتی تلفنی هم برای سعودی ها پیدا نمی شود که از امریکا درخواست کمک کند .

وی گفت: کشور و نظام ما شروع کننده هیچ جنگی نیست اما اگر روزی دشمن قصد کوچکترین تعرضی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد از عمق 500متری زمین موشک هایی را پرتاب خواهیم کرد که انها را از هستی ساقط می کند .

وی گفت: امروز ایران اسلامی به برکت بسیج  از لحاظ نظامی در قله است و حتی فکر حمله هم به ذهن دشمن متبادر نمی شود و الحمدالله ایران اسلامی  در جایگاه علمی دنیا دارای رتبه یازده است ، در المپیادها در دنیا دارای رتبه و در نانو تکنولوژی و علوم هسته ای حرف برای گفتن دارد که همه این ها حاصل صبرو تلاش امت ایران اسلامی است .

نام:
ایمیل:
* نظر: