آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
فرمانده سپاه کازرون:
باید هوشیارباشیم بی توجهی و بی تفاوتی درمقابل توطئه فرهنگی دشمن به مثابه از بین رفتن خون شهداست.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در یادواره شهدای مدرسه ای که در دبیرستان دخترانه شهیده مرضیه شیروانی کازرون برگزارشد افزود: دشمن درپی این است که زنان و دختران ایران اسلامی را نسبت به عفا ف و حجاب بی انگیزه کند، باید هوشیارباشیم بی توجهی و بی تفاوتی درمقابل این توطئه فرهنگی دشمن به مثابه از بین رفتن خون شهداست.

وی بیان کرد: توجه به موضوع عفاف و حجاب و ترویج این فرهنگ در جامعه کمتر از مجاهدت های رزمندگان ما در دوران 8 سال دفاع مقدس نیست.

شرفی گفت: امروز به سبب اهداف پلیدی که دشمنان علیه اسلام و مسلمانان در سر دارند و برای تحقق آن تلاش می کنند، منطقه خاورمیانه در شرایط آشفته ای بسر می برد اما در این میان ایران اسلامی در آرامش و امنیت است و این به برکت خون پاک شهدا حاصل شده و برای پاسداشت جانفشانی ها و ایثارگری های آنان هر آنچه انجام دهیم قطره ای در مقابل دریاست.

در این آیین یکی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس که برادر 2شهید نیز هست، خاطراتی از عملیات های مختلف در دوران جنگ تحمیلی بیان کرد.

اجرای سرود دانش آموزی و مداحی بخش دیگری از این یادواره بود و در ادامه شرکت کنندگان از نمایشگاهی که برخی ازصحنه های دوران دفاع مقدس را به وسیله ماکت به تصویر کشیده است، دیدن کردند.

از سی ام آبان تا ششم آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: