آخرین اخبار
کد خبر: ۹۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
جانشین سپاه کازرون:
سرگرد پاسدار کریمی گفت: مجلس و دولت مردان در قضیه برجام پاسخی دندان شکن به بد عهدی آمریکا بدهند.
به گزارش تنویر، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه خاتم الانبیاء (ص) نودان سرگرد پاسدار حسن کریمی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات سروان پاسدار کاظمی فرمانده سابق حوزه خاتم الانبیاء(ص) گفت: بسیج یک حرکت احساسی نیست، بسیج جناحی نسیت، بسیج لشکر انقلاب است پس بسیجی بودن یک افتخار برای هر شخصی است فرمانده بسیجی بودن، در کنار بسیجی بودن یک افتخار است که نصیب هر کسی نمی شود.

سرگرد پاسدار کریمی در ادامه به حرف های آمریکایی ها گریزی زد و گفت: دونالد ترامپ که به تازگی رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده در زمان تبلیغاتی انتخاباتی خودش گفته بود اگر من در زمان دستگیری ملوان های آمریکایی در خلیج فارس رئیس جمهور آمریکا بودم وضعیت جور دیگری رقم می خورد خب ایشان در زمان انتخاباتی خودش بعضا جو گیر شده، اما می تواند وضعیت ملوان های آمریکا را در زمان دستگیری از فرماندهان عالی رتبه نیرو دریایی آمریکا سوال بکند تا بفهمد که در چه وضعیتی بودند.

وی به مسئله برجام  نیز اشاره کرد و گفت: جبهه استکبار در پی شکست های متعدد متحدین خودش در منطقه مجددا یک بار دیگر با تمدید ده ساله تحریم های داماتو برجام را نقض کرد، اخیرا در حاشیه نشست شورای امنیت نخست وزیر فرانسه گفته بود برجام باعث شد که سایه جنگ بر سر ایران برداشته شود، برجامی که قرار بود مشکل آبِ خوردن مردم را حل کند، تمامی تحریم های یک جانبه و چند جانبه برداشته شود، چرخه اقتصاد را به حرکت درآورد و حتی در ابتدای تصویب دولت مردان آن را پیروزی بزرگ و فتح الفتوح نامیدند و نامه تبریک به مقام معظم رهبری نوشتند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: چقدر مقام معظم رهبری تذکر داد چقدر فرمود آمریکا قابل اعتماد نیست من به آمریکایی ها خوش بین نیستم، آنها اهل فریب و نیرنگ هستند چرا گوش نکردید؟ چرا عجله کردید؟ صنعت هسته ای را نابود کردید! 19 هزار سانتریفیوژ فعال را از رده خارج کردید! 20 تن  اورانیوم با غنای 5% را از کشور خارج کردید! قلب راکتور آب سنگین اراک را با بتن پر کردید! صد ها تن کیک زرد را به قیمت مفت از کشور خارج کردید! خون شهدای عزیز هسته ای را یک شبه به باد رفت!

حالا جهت فرافکنی و انحراف افکار عمومی اعلام می کنید که برجام سایه جنگ را بر سر ایران برداشته است؟ سایه جنگ به همت شهید تهرانی مقدم ها، احمدی روشن ها، همت ها، کاظمی ها، شهدای عزیز مدافع حرم از سر این کشور برداشته شده است.

کریمی در پایان بیان کرد: انشاء الله مجلس و دولت مردان در قضیه برجام پاسخ دندان شکنی به بد عهدی آمریکا بدهند.

سروان پاسدار اسلام کاظمی فرمانده سابق حوزه مقاومت خاتم الانبیاء (ص) ماموریت بسیج را پاسداری و حفاظت از انقلاب دانست و افزود: برای حفاظت از این مهم باید تفکر راهبردی داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم و مسئولین کوهمره نودان خاطرنشان کرد: مسئولیت ها امانتی است که دست به دست می شود نه اینکه طعمه و لقمه ای که بلیده شود.

یحیی حقیقی بخشدار کوهمره نودان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله سروان پاسدار کاظمی گفت: مردم و مسئولین این بخش مثل گذشته در کنار و همگام با سپاه و بسیج همکاری لازم را خواهند داشت.

گفتنی است در پایان مراسم از تلاش های سروان پاسدار اسلام کاظمی که به مدت سه سال فرمانده حوزه مقاومت خاتم الانبیا نودان را به عهده داشتند تقدیر و تشکر به عمل آمد و سروان پاسدار حسن خدابخشی به عنوان سرپرست این حوزه معرفی گردیدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: